شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: کنسرت ارکستر بزرگ ارمنستان به رهبری لوریس چکناوریان و با آواز شهرام ناظری که سال‌های اولیه دهه هشتاد در سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا شده بود،در قالب یک لوح تصویری(دی‌وی‌دی) به بازار موسیقی عرضه شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین ، شهرام ناظری که به تازگی و از سفر سه‌ماهه خود به آمریکا بازگشته‌است، درباره این اثر به همشهری‌آنلاین گفت. در این اثر برخی از قطعات همانند آب حیات عشق،پیدا شدم و اشعار و تصانیفی کردی مثل باران باران را که حاصل همکاری من و آقای چکناوریان بود، در قالب تصویری عرضه کردیم.

به گفته ناظری با توجه به اینکه مردم امکان دیدن این برنامه‌ها را از سیما ندارند و نشان دادن این برنامه‌ها هم در سیما و تلویزیون تقریبا غیر ممکن شده است،شبکه خانگی فرصتی را فراهم می‌آورد تا بتوانیم کارهای برجسته و شاخص موسیقی را به صورت تصویری در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.

به گفته ناظری پیش از این‌‌آلبوم قرار بود کار مشترک من و مرحوم مشکاتیان در کنسرت تالار کشور گروه عارف هم به صورت تصویری عرضه شود که متاسفانه امکانش فراهم نشد و یک نسخه بی کیفیت از سوی برخی دلالان و سارقان فرهنگی به صورت غیر مجاز عرضه شد که نه من و نه مرحوم مشکاتیان در آن زمان از این کار خیلی گله‌مند شدیم. اما این کار که از سوی موسسه آوای باربد عرضه شده است، با کیفیت خوبی به دست علاقه‌مندان خواهد رسید.

ناظری به دیگر هنرمندان عرصه موسیقی هم توصیه کرد با انتشار سی دی تصویری کارها و کنسرت‌هایشان فرهنگ دیداری شنوندگان موسیقی را ارتقاء‌دهند.

ناظری هم چنین گفت که هم اکنون روی بخش تصویری آلبوم و کنسرت گروه دوستی به سرپرستی استاد علیزاده و ‌خوانندگی من هم داریم کار می‌کنیم که بتوانیم آن را به بازار موسیقی عرضه کنیم.

به گزارش همشهری‌آنلاین سی دی تصویری کنسرت چکناوریان ناظری نیز به صورت غیر مجاز عرضه شده بود،اما نسخه‌ای که اینک از سوی انتشارات آوای باربد عرضه شده است  نسبت به نسخه غیر مجاز موجود در بازار از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است. در نسخه اصلی به دلیل دسترسی به راش های اصلی این اثر از نماهای تازه و بهتری بهره برده شده است. این اجرا به طور همزمان با هشت دوربین ضبط شده است.

کد خبر 176558
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز