دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۰:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: عدد 110 عدد عجیبی است و با داستانها و روایات و بخش های مختلفی از زندگی ما گره خورده است؛ همشهری جوان در صدو دهمین شماره خود گزارشی از این عدد منتشر کرده است.

"با اینا خستگی مو در می‌کنم" گزارشی از  شب عید و بازار داغ مشاغل نوروزی است که در صفحات 14 و 15 می خوانید.

بالاخره با اتفاق نظر چهارشنبه سوری دوستان سه شنبه شب این هفته مراسم آتش سوزاندن برگزار می‌شود، راسته جهنم فروش‌ها! گزارشی است از بازار ترقه‌فروشی‌های
خیابان مولوی  که حسابی داغ است.

نوروز با تمام خوشی‌هایش می‌تواندخطرناک هم باشد! توصیه هایی ویژه برای تعطیلات بی‌خطر را در این شماره می توانید پیدا کنید.

در بخش سینما و تلویزیون مصاحبه ای با یک کارشناس هواشناسی انجام شده است. محمد اصغری معتقد است زندگی‌اش با نیکلاس کیج فرق دارد

سعی کنید باور کنید سریال «جواهری در قصر» یکی از پرطرفدارترین سریال‌‌های دنیا است. گزارشی در این باره را در بخش تلویزیون بخوانید.

بازی در نقش هیولای اوگاندایی برای فارست ویتاکر اسکار 2007را به همراه آورد.

امسال هم جوایز بسیاری به آثار ادبی داده شد که معتبر‌ترین‌اش همان کتاب سال 85 بود

گزارشی در مورد بهترین‌های امسال را (به روایت جوایز) در این بخش می توانید بخوانید.

همشهری جوان اخیرا  قسمتی را به داستان اختصاص داده است. چشم‌هایی که باز و بسته می‌شوند که داستانی کوتاه از سام شپارد با ترجمة امیرمهدی حقیقت است. اولین داستان کوتاه این قسمت است.

رپ‌خوان‌های ایرانی و موسیقی زیرزمینی‌شان عالمی دارند که در گزارش پشت دیوار کیه؟ به بخشی از آنها اشاره شده است.

بی‌شک الان بهترین آموزش در این هوای بهاری؛ چطور از پس دردسرهای شب عید بر آمدن است. گزارشی با عنوان "بجنب پسر سال تموم شد!" را در بخش سبک زندگی بخوانید.

هیچ جای دنیا شبیه مردم ایران ندیده است این آقای وینکو بگوویچ سرمربی تیم المپیک ایران. چرایش را در صفحات 40 تا 43 همشهری جوان بیابید.

مبارزه با مفاسد اقتصادی، یکی از درگیری‌های اصلی تمام کشورهای جهان است. به هر حال در سایر کشورها هم شهرام جزاری یافت می‌شود . نمونه هایی از این آدم ها را می‌توانید در بخش جهان بخوانید.

برای بعضی‌ها عید، چون آوار می‌آید فرود. اگر هوشیار نباشیم افسردگی تعطیلات می‌تواند جشن‌مان را عزا کند. راه‌های مبارزه با این افسردگی احتمالی را در شماره 110 بخوانید.

در بخش "رازهای سرزمین من" این شماره برج‌های ایران معرفی شده اند.

بزرگ‌ترین نمایشگاه نقاشی سال 85 در فرهنگسرای نیاوران برقرار است. گزارشی در مورد این نمایشگاه را در این شماره بخوانید.

برای پوران درخشنده سینما فقط سرگرمی نیست. او مهمان این هفته همشهری جوان است با یادداشتی به قلم خود.

کد خبر 17629

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز