یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۱:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازی برگشت دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس که قرار بود 10 فروردین برگزار شود لغو شد.

به گزارش ایسنا برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در دهم فروردین 86 موضوعی است که ظاهرا به دلیل مخالفت‌های شورای تامین استان تهران احتمال دارد به پانزدهم فروردین به بعد موکول شود.

یک منبع آگاه در این رابطه به ایسنا گفت: رایزنی‌هایی برای برگزاری این دیدار بعد از دهم فروردین ماه مطرح شده است. شورای تامین استان تهران نیز تاکید دارد که به دلیل مشکلات امنیتی موجود در ایام تعطیلات نوروز این امکان فراهم نیست که این دیدار در دهم فروردین برگزار شود.

وی افزود: طی روزهای آینده شورای تامین استان تهران با نهادها و سازمان‌های مرتبط با برگزاری داربی جلسه‌ای تشکیل خواهد داد و آخرین موارد مطرح شده مورد بررسی قرار می‌گیرد، به احتمال فراوان زمان برگزاری این دیدار تغییر خواهد کرد.

آلبرت گریگوریان، مسئول روابط عمومی سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال نیز دراین باره گفت: این موضوع چند روزی است مطرح شده و به نظر می‌رسد نهادهای امنیتی برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس به دلیل تعطیلات نوروز مشکلاتی را برای برگزاری منظم بازی دارند و بر این اساس طرح تغییر زمان برگزاری داربی مطرح است.

وی افزود: در صورت تغییر زمان برگزاری این دیدار فدراسیون فوتبال مشکل چندانی با این موضوع نخواهد داشت. این موضوعات در اساسنامه‌ لیگ نیز پیش‌بینی شده‌است و در صورت نیاز ممکن است این دیدار به بعد از پانزده فروردین موکول شود.

مسئولان برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس نمی‌خواهند تجربه تلخ دیدار ژاپن و ایران در پنجم فروردین تکرار شود.

کد خبر 17539

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز