همشهری‌آنلاین: روبرت لباندوفسکی مهاجم شناخته شده لهستان در دقیقه 16 نخستین گل جام ملت‌های اروپای 2012 را درون دروازه یونان کاشت

euro2012

Robert Lewandowski

  moreجام ملت‌های اروپابرنامه و نتایج مسابقات یورو 2012

به گزارش همشهری‌آنلاین دیدار دو تیم یونان و لهستان که از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز شده است، با هجوم بی‌وقفه تیم میزبان(لهستان) آغاز شد.

نخستین گل

چند موقعیت نصفه و نیمه در شروع بازی سبب شد تا در نهایت در دقیقه 16 باسانتری که از جناح راست تیم یونان انجام شد، لباندوفسکی با ضربی‌ چکشی سر تور دروازه تیم یونان را با توپ آشنا کند تا نخستین گلزنی باشد که در جام 2012 را صاحب گل می‌کند.

نخستین اخراج

در همین حال سوکراتس پاپااستاتوپولوس نخستین اخراجی یورو 2012 بود. مدافع یونان در دقیقه 35 اخطار گرفت و در دقیقه 44 با گرفتن کارت زرد دوم اخراج شد

برای دیدن برنامه کامل مسابقات یورو 2012 بر روی عکس زیر کلیک کنید

euro 2012

نیمه دوم:

یونان در نیمه دوم به گل تساوی رسید. هنوز پنج دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود که یک نفوذ از جناح راست، درست شبیه گل لهستان به یونان، سانتری را روی دروازه لهستان سبب شد که با رها شدن توپ ازدست دروازه‌بان سال پیکینس فرصت طلب سر رسید و با ضربه‌ای دقیق توپ را به تور دروازه چسباند تا نتیجه یک بر یک شود.

پنالتی:

در دقیقه 69 خطایی د رمحوطه 18 قدم لهستان منجر به یک پنالتی شد که در نتیجه دروازه‌بان اصلی تیم با کارت داور اخراج و تیتون به جای او و یک بازیکن در دروازه قرار گرفت که با مهارت ضربه بازیکن یونانی (کاراگونیس)  را مهار کرد تا امید همچنان در جمع بازیکنان میزبان باقی بماند.

penaleti

در دقیقه 73 یک موقعیت برای یونان ایجاد شد که توپ هم به تور دروازه چسبید اما داور کنار گل را به درستی آفساید اعلام کرد

نخستین دیدار یورو 2012 با همین نتیجه یک بر یک به تساوی رسید

کد خبر 173341
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز