چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

تیموریان جدا می‌شود، رحمتی می‌ماند، وضعیت جباری مبهم است

ansarifard

بعد از استعفای علی فتح‌الله‌زاده از سمت مدیرعاملی استقلال، اعضای هیات‌مدیره این باشگاه سه‌شنبه شب تشکیل جلسه دادند.

فتح‌الله‌زاده با اینکه گفته بود دیگر حاضر نیست در استقلال بماند، بعد از صحبتی که در این جلسه با اعضای هیات‌مدیره داشت در نهایت ماندنی شد تا فعالیتش را ادامه دهد.می گویند دلیل اصلی مخالفت هیات‌مدیره استقلال با استعفای فتح‌الله زاده، شرایط حساس این تیم در فصل نقل و انتقالات است و مسئولان بلند پایه این باشگاه ترجیح دادند که فعلا تغییری در مدیریت این باشگاه رخ ندهد.این در حالی است که اختلاف‌های پنهان بین فتح‌الله‌زاده و رسولی نژاد همچنان ادامه دارد و از طرفی می‌گویند مدیرعامل استقلال رابطه چندان خوبی هم با امیر قلعه نویی ندارد.با این حال فتح‌الله‌زاده از روز گذشته تلاش خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان استقلال و جذب نفرات جدید آغاز کرد تا وعده هایش را برای بستن یک تیم پرستاره عملی کند.

برهانی و میداوودی ماندند

روز گذشته آرش برهانی و میلاد میداوودی با باشگاه استقلال به توافق رسیدند تا فصل آینده هم پیراهن این باشگاه را بر تن کنند. برهانی در جلسه‌ای که با فتح‌الله‌زاده و امیدوار رضایی داشت، پس از صحبت‌های نهایی برای یک سال دیگر قرارداد خود را تمدید کرد. میداوودی که قصد جدایی از جمع آبی‌پوشان را داشت، با اصرار قلعه‌نویی قرارداد خود را یک سال دیگر تمدید کرد.

هر چند او فصل موفقی را پشت سر نگذاشت و اختلافاتی هم با پرویز مظلومی پیدا کرد، ولی علاقه قلعه‌نویی به سبک بازی میداوودی و گفت‌وگوهای طرفین باعث شد تا میداوودی قراردادش را تمدید کند.حنیف عمران‌زاده، مدافع میانی استقلال هم در نهایت قراردادش را تمدید کرد تا فصل بعد هم در استقلال باشد.

انصاری فرد، شکار بزرگ

استقلال برای فصل آینده طبق خواسته قلعه نویی درصدد تقویت خط حمله‌اش است و سه‌شنبه شب بود که مسئولان این باشگاه جلسه‌ای را با برادر کریم انصاری‌فرد مهاجم شماره 10 تیم ملی برگزار کردند.برادر انصاری فرد به‌عنوان نماینده او در این جلسه شرکت کرد و طرفین به توافقات ابتدایی دست یافتند.

فتح‌الله‌زاده در مورد مذاکره با انصاری فرد می‌گوید:« روند مذاکرات رو به جلو و قابل پیشرفت بوده و به هواداران می‌گویم که انصاری‌فرد را استقلالی بدانند. این بازیکن دوست دارد در استقلال بازی کند و ما هم تمایل داریم وی در خدمت استقلال باشد، مذاکراتی هم انجام دادیم و قرار است قرارداد به‌زودی امضا شود.»

فتح‌الله‌زاده در مورد وضعیت مهدی رحمتی و مجتبی جباری می‌گوید:« رحمتی که در استقلال می‌ماند و دستیار من است. به او ماموریت داده‌ایم یک بازیکن را برای ما بیاورد و اگر نتواند بیاورد باید نصف قراردادش را به ما بدهد.» منظور فتح‌الله‌زاده، انصاری فرد است که رحمتی نقش مهمی در استقلالی بودن او خواهد داشت، ولی وضعیت مجتبی جباری ستاره بازیساز استقلال هنوز قطعی نیست.فتح‌الله‌زاده در این خصوص می‌گوید:« هنوز با بازیکنان ملی‌پوش خود صحبت نکرده‌ایم ولی جباری در فهرست قلعه نویی است.»

جدا از جباری وضعیت آندرانیک تیموریان هم مشخص نیست و آخرین اخبار حاکی از آن است که او ایران را به مقصد قطر ترک خواهد کرد تا فصل بعد در یک تیم قطری بازی کند.فتح‌الله‌زاده هم پیشنهاد تیم قطری را تایید کرده و می‌گوید:«یک تیم قطری، آندو را می‌خواهد ولی او در ایران فقط برای استقلال بازی خواهد کرد.ما بعد از جذب میثم بائو و هاشم بیک‌زاده و تمدید قرارداد میداوودی، برهانی، عمران‌زاده و منتظری حالا به دنبال حفظ چند بازیکن دیگر و جذب بازیکنانی مثل سید جلال حسینی، قاسم دهنوی و سیاوش اکبرپور هستیم.»

کادر فنی مشخص شد

قلعه‌نویی در سال‌های اخیر نشان داده در هر تیمی که مربیگری می‌کند، برای انتخاب دستیارانش مسائل مختلفی را درنظر می‌گیرد و معمولا با افراد متفاوتی کار می‌کند. قلعه‌نویی برای فصل جدید لیگ برتر دستیارانش را انتخاب کرده تا آنها به‌زودی کارشان را با استقلال شروع کنند.

مجید صالح، ستار همدانی و کریم بوستانی 3 دستیار قلعه‌نویی خواهند بود که روی نیمکت در کنار او خواهند نشست. در ضمن حمید بابازاده هم به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌های استقلال انتخاب شد. ایمان عالمی هم دیگر گزینه قلعه‌نویی برای اضافه شدن به کادر فنی بود که از این مربی به‌عنوان آنالیزور استفاده خواهد شد.سرپرست استقلال هم دیروز انتخاب شد و میرشاد ماجدی که رابطه‌ای نزدیک با قلعه نویی دارد جانشین منصور پورحیدری شد.

کد خبر 173225
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز