چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجتبی جباری دیدار مقابل تیم ملی قطر را به دلیل مصدومیت از دست داد.

جباری مجتبی

به گزارش ایسنا، نخستین تمرین تیم ملی فوتبال پس از پیروزی مقابل ازبکستان در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی چهارشنبه (17 خرداد) از ساعت 17:30 در زمین چمن کمپ تیم‌های ملی آغاز شده است که در این تمرین 8 بازیکن غایب هستند.

 آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، پژمان منتظری، محمد ابراهیمی،حسین ماهینی و جواد نکونام بازیکنانی هستند که به دلیل سرماخوردگی و برای جلوگیری از سرایت بیماری آن‌ها به سایر ملی‌پوشان در تمرین غایبند. همچنین خلعتبری که برای همراهی تیم فوتبال الوصل امارات به جمع هم‌بازیانش ملحق شده بود، در این تمرین غایب است.

 به گفته والی‌زاده مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال مجتبی جباری به علت مصدومیت، دیدار مقابل قطر را که سه‌شنبه هفته آینده در تهران برگزار می‌شود، از دست داد.

 وی ادامه داد: از فردا تمرین تیم ملی پشت درهای بسته برگزار می‌شود و در تمرین فردا نیز خبرنگاران و تماشاگران تنها در 15 دقیقه ابتدایی تمرین می‌توانند حضور داشته باشند.

 بازیکنان تیم ملی که امروز با لباس آبی تمرین می‌کنند کار خود را ابتدا با دویدن دور زمین آغاز کردند و برای دقایق کوتاهی به بازی آقا وسط پرداختند. در ادامه سیموئز دستیار کی‌روش تمرین پاسکاری‌های کوتاه را برای ملی‌پوشان در نظر گرفت.

کد خبر 173217
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز