یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال قطر در مرحله چهارم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسیا برابر لبنان به برتری یک بر صفر دست یافت تا همراه با ایران صدرنشین گروه نخست شود.

ایرنا، تیم های فوتبال لبنان و قطر از گروه نخست مرحله چهارم مقدماتی جام جهانی که تیم ملی ایران هم درآن قرار دارد، در بیروت به مصاف هم رفتند که در پایان قطر با یک گل از سد میزبان خود گذشت.

لبنانی ها که برای نخستین بار خود را به مرحله چهارم مقدماتی جام جهانی رسانده‌اند در حضور بیش از ۳۰ هزار تماشاگر خودی میزبان قطر بودند اما در پایان با شکست زمین را ترک کردند.

تک گل ارزشمند قطری ها را در این دیدار سباستین سوریا در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند.

این مهاجم اروگوئه ای که چند سالی است تابعیت قطر را پذیرفته است به خوبی از اشتباه مدافع لبنان استفاده کرد تا سند شکست میزبان را امضاء کند.تیم ملی قطر با این برتری در پایان دور نخست، با ۳ امتیاز و همراه با تیم ملی ایران در صدر جدول رده بندی گروه نخست مقدماتی جام جهانی در گروه نخست قاره آسیا قرار گرفت.

کره جنوبی دیگر تیم گروه نخست در این مرحله استراحت داشت

اما در گروه دوم تیم ملی اردن میزبان عراق بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رساند.

نشاط اکرم در دقیقه ۱۴ عراق را پیش انداخت تا شاگردان زیکو در آستانه یک پیروزی خارج از خانه قرار بگیرند اما علی ابراهیم در دقیقه ۴۳ کار را به تساوی یک بر یک کشاند که این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه پابرجا ماند.

در دیگر دیدار گروه دوم تیم ملی ژاپن ظهر (یکشنبه) با ۳ گل عمان را از پیش روی برداشت تا صدرنشین این گروه لقب بگیرد.

کد خبر 172900
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز