همشهری‌آنلاین: رایزنی‌ها و رفت و آمد‌های ناشران الکترونیک با کمیته‌های مختلف اتحادیه ناشران وکتابفروشان تهران نتیجه داد و از این پس این گروه از ناشران هم می‌توانند عضو با سابقه‌ترین نهاد نشر کشور شوند.

نادر قدیانی

 به گزارش همشهری‌آنلاین نادر قدیانی،رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران ضمن اعلام این خبر به مهر گفت:ناشران الکترونیک به عضویت اتحادیه ناشران تهران در می‌آیند.

رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با بیان اینکه شرایط عضویت ناشران الکترونیک در این اتحادیه فراهم شده است، گفت: به زودی ناشران این حوزه نیز در بخشی ویژه در اتحادیه فعالیت خواهند کرد و از مزایای عضویت بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اتحادیه ناشارن و کتابفروشان استان تهران با بیان این مطلب افزود: با موافقت مجمع امور صنفی و تولیدی و تایید کمیسیون هیئت عالی نظارت، مراحل مقدماتی پیوستن ناشران الکترونیک به اتحادیه به طور کامل طی شد و به زودی ناشران الکترونیک نیز به عنوان رسته‌ای جدید در اتحادیه حضور خواهند داشت.

قدیانی تصریح کرد: با تلاش‌های هیئت مدیره اتحادیه و با طی شدن مراحل قانونی، مشکلی برای پیوستن ناشران الکترونیک به اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران وجود ندارد.

قدیانی با بیان اینکه حضور ناشران الکترونیک در اتحادیه فعالیت آن‌ها را انسجام خواهد بخشید، گفت: در این میان علاوه بر انسجام و بهبود فعالیت ناشران الکترونیک، ناشران دیگر نیز از تجربیات ناشران تخصصی در حوزه کتاب‌های الکترونیک بهره‌مند می‌شوند.

رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران تصریح کرد: فعالیت در حوزه کتاب‌های الکترونیک در کشور گسترش یافته و با رسمیت یافتن حوزه ناشران الکترونیک در اتحادیه، بی‌شک کیفیت تولیدات این حوزه بهبود می‌یابد و زمینه پیشرفت و گسترش این حوزه در کشور فراهم می‌شود.

کد خبر 172343

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز