همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهردار تهران وعده داد که پروژه بزرگراه شهید خرازی (امتداد غربی بزرگراه همت) یک ماه زودتر از زمان‌بندی پیش‌بینی شده، در مرداد ماه امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایسنا، سید مازیار حسینی با بیان اینکه مسیر اصلی این بزرگراه پنج کیلومتر و در امتداد غربی بزرگراه همت واقع است، افزود: در برنامه پیش‌بینی شده قرار بود این پروژه تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری برسد که هم‌اکنون با توجه به اینکه از برنامه‌ جلوتر هستیم، یک ماه زودتر از زمان‌بندی اعلام شده، کل بزرگراه شهید خرازی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه ساخت بزرگراه خرازی تا حریم پایتخت بر عهده شهرداری تهران است، اظهار داشت: به این ترتیب شهرداری تا جنب پادگان سپاه قدس در غرب تهران این بزرگراه را احداث خواهد کرد و از آنجا به بعد، محدوده استحفاظی اداره راه و ترابری استان تهران است.

حسینی با بیان اینکه هم‌اکنون اداره کل راه‌ وترابری استان تهران نیز در ادامه امتداد همت، خارج از حریم تهران مشغول ساخت ادامه بزرگراه شهید خرازی است، گفت: شهرداری تهران به هر حال کل بزرگراه شهید خرازی را تا پایان مردادماه تکمیل خواهد کرد و منتظر افتتاح ادامه مسیر از سوی وزارت راه نمی‌ماند.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران افزود: تا پایان خردادماه کل مسیر بزرگراه خرازی در هر دو باند شمالی و جنوبی آماده آسفالت خواهد شد و در تیر ماه، آسفالت، خط‌کشی، تامین روشنایی و دیگر کارهای جانبی این بزرگراه آغاز می‌شود.

وی در خصوص مسئولیت تامین روشنایی بزرگراه‌های تهران گفت: این وظیفه شرکت برق است، اما شهرداری در یک تعامل دوسویه اجرای کابل‌کشی را هم برعهده گرفته که البته با اعتبار شرکت برق انجام می‌شود.

حسینی افزود: شهرداری تهران خط روشنایی شامل فوندانسیون، دکل برق، چراغ و سرچراغ را نصب می‌کند و مسئولیت برق‌دار کردن آن بر عهده شرکت برق است.

کد خبر 171013

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز