همشهری آنلاین: عضو جامعه اسلامی مهندسین در مورد فعالیت اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: اصلاح‌طلبان برای استفاده از شهرت سیدحسن خمینی در انتخابات ریاست جمهوری تلاش می‌کنند.

حسن خمینی

به گزارش همشهری آنلاین؛ عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در ارتباط با فعالیت اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: اصلاح طلبان با دنباله روی از سید حسن خمینی فصل دیگری از بازی سیاسی در کشور را رقم می‌زنند و لذا سید حسن برای ورود به این عرصه باید از مقام معظم رهبری کسب اجازه کند.

سید مصطفی میریان در ارتباط با فعالیت اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: اصلاح‌طلبان خواهان کاندیدا کردن سید حسن خمینی هستند تا با استفاده از نام خانوادگی این فرد در جهت رسیدن به اهداف خود استفاده کنند و دوباره به میان مردم بازگردند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: سیدحسن خمینی به خاطر سبقه خانوادگی وارد بازی سیاسی اصلاح طلبان نمی‌شود و همانگونه که پرونده سیاسی آقای هاشمی دچار خدشه شد، در این کارزار شکست زیادی وجود دارد.

وی با بیان این مطلب که اصلاح طلبان به دنبال فردی قابل دفاع برای لیدری خود هستند اظهار داشت: اصلاح طلبان به دنبال فردی هستند تا بتوانند از او دفاع کنند همانند آقای عارف که با توجه به به سابقه فعالیت در مناصب دولتی فردی قابل دفاع برای اصلاح طلبان محسوب می‌شود.

میریان در پایان به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اصلاح طلبان با دنباله روی از سید حسن خمینی فصل دیگری از بازی سیاسی در کشور را رقم می‌زنند و لذا سیدحسن برای ورود به این عرصه باید از مقام معظم رهبری کسب اجازه کند تا حجت بر او تمام شود.

کد خبر 170741
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز