چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: اصغر امیرنیا با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سرپرست اداره کل هنرهای تجسمی منصوب شد.

مدیر مرکز تجسمی

به گزارش ایسنا، در حکم حمید شاه‌آبادی آمده است: «هنرهای تجسمی عرصه بی‌بدیل بروز خلاقیت‌های هنرمندان متعهد است که دانش و معرفت را در هم می‌آمیزند و با بهره‌مندی از توانایی‌های فنی و هنری خویش توفیق خلق آثاری را یافته‌اند که جهان را با حیرت مواجه ساخته است».

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم خود همچنین به لزوم توجه بیشتر به هنرهای تجسمی اشاره و عنوان کرده است: «شایسته است که بیش از پیش به رشد و ارتقای این عرصه همت گمارده شود».

همچنین در این حکم آمده است: «با توجه به تجارب و سوابق ارزشمندتان، جنابعالی را که مدیری متعهد به مبانی و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بوده و سابقه طولانی در بخش‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ویژه در حوزه معاونت امور هنری داشته‌اید را به عنوان «سرپرست اداره کل هنرهای تجسمی» منصوب می‌کنم».

اصغر امیرنیا دبیر کمیته فرهنگی و هنری ستاد جشن جهانی نوروز، مشاور عالی معاون امور هنری، دبیر کمیته فرهنگی و هنری اکسپوی 2010 شانگهای چین (پاویون ایران)، عضو هیات‌ مدیره صندوق هنرمندان، دبیر اجرایی جشنواره عدالت و امید، عضو هیات مدیره موسسه نمایشگاه فرهنگی، رییس هیات بدوی تخلفات اداری، عضو هیات تجدیدنظر تخلفات اداری، مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری رودکی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 1387-1386، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران، رییس اداره نمایشگاه‌های هنری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاون دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون برنامه‌ریزی امور استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناس معاونت امور مجلس امور استان‌ها بوده است.

 

کد خبر 170731

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز