همشهری‌آنلاین: در این کتاب ماجرای هیجان‌انگیز زندگی پروفسور کمالی‌پور از روستای راور کرمان تا ایالات متحده امریکا شرح داده شده است.

کمالی‌پور

پروفسور کمالی پوردر مراسم رونمایی از کتابش، حرکت از عصر ارتباطات شفاهی در روستایی دوردست- راور کرمان- تا طلوع انقلاب الکترونی کدر مهد آن - آمریکا- را تشریح خواهد کرد.

هم زمان با روز جهانی جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی از کتاب زندگینامه پروفسور یحیی کمالی‌پور، استاد برجسته علوم ارتباطات ایران و رئیس انجمن جهانی ارتباطات با عنوان مسافر دهکده جهانی رونمایی می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی انتشارات سیمای شرق، در این مراسم علاوه بر پروفسور کمالی‌پور، دکتر مهدی محسنیان‌راد و دکتر محمد سلطانی‌فر در مورد این کتاب سخنرانی خواهند کرد. همچنین پیام نگین حسینی نویسنده کتاب که در خارج از ایران است توسط یکی از بستگان وی، قرائت خواهد شد.

از ارتباطات شفاهی تا انقلاب الکترونیک؛ مشاهدات شخصی و خاطره‌ها» عنوان سخنرانی پروفسور کمالی پور است.

قرار است وی در مراسم رونمایی از کتاب زندگینامه‌اش، ضمن بیان انگیزه‌های شخصی و اجتماعی برای ثبت خاطراتش، تجربیات ارتباطاتی خود را از دهه بیست خورشیدی تا سال 2011 میلادی تشریح کند.

در کتاب «مسافر دهکده جهانی» که توسط نگین حسینی نوشته شده است، علاوه بر ماجرای هیجان انگیز زندگی پروفسور کمالی‌پور از روستای راور کرمان تا ایالات متحده امریکا، مسیر پیشرفت و تکامل وسایل ارتباطاتی نیز در طول بیش از شش دهه به موازات شرح زندگی ایشان تعقیب شده است. پروفسور کمالی‌پور در سخنرانی خود، از زاویه یک مشاهده‌گر، حرکت از عصر ارتباطات شفاهی در روستایی دوردست تا طلوع انقلاب الکترونیک در مهد آن را تشریح خواهد کرد.

این مراسم با حضور جمعی از اساتید علوم ارتباطات و خبرنگاران رسانه های گروهی، از ساعت 15 لغایت 18روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه در هتل لاله تهران برگزار خواهد شد.

مسافر دهکده جهانی توسط انتشارات سیمای شرق با همکاری ماهنامه مدیریت ارتباطات در 360 صفحه، تیراژ 3 هزار نسخه و قیمت 54 هزار ریال منتشر شده است.

کد خبر 170625
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز