مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۱
۰ نفر

گروه شهری: معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با اعلام بهره‌برداری از نخستین تقاطع شرقی غربی بزرگراه امام علی واقع در میدان شهید محلاتی تا پایان خردادماه، گفت: در این مراسم با حضور شهردار تهران روزشمار پروژه بزرگراه امام علی روشن می‌شود.

سید مازیار حسینی در گفت‌وگو باایسنا، با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر ضرورت رفع تمامی معارضان ملکی در پروژه بزرگراه امام علی تا پایان خردادماه، اظهار کرد: به دستور شهردار تهران تسویه‌حساب کامل با تمامی صاحبان املاک معارض این پروژه تا پایان اردیبهشت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با همکاری شهرداران مناطق در حال انجام پروسه پرداخت کامل مابازای املاک معارض بزرگراه امام علی است، گفت: تاکنون بالغ بر 50 درصد معارضان ملکی به‌صورت فیزیکی برطرف شده و مسیر آن در اختیار کار عمرانی قرار گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران این پروژه را یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های بزرگراهی پایتخت و حتی کشور دانست و با بیان اینکه طول در دست احداث این بزرگراه 25 کیلومتر است، خاطرنشان کرد: در این مسیر 24 تقاطع اصلی و فرعی وجود دارد که 14 مورد از آنها، تقاطع چندسطحی و بزرگ است. حسینی با اعلام بهره‌برداری از تقاطع شرقی غربی میدان شهید محلاتی تا پایان خردادماه خاطرنشان کرد:

پس از بهره‌برداری از این تقاطع، در نیمه اول امسال تقاطع شرقی غربی بزرگراه آزادگان نیز به بهره‌برداری خواهد رسید. حسینی با بیان اینکه زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده برای پیمانکاران پروژه امام علی، پایان امسال است، زمان دقیق بهره‌برداری از کل بزرگراه امام علی را همزمان با میلاد امام علی(ع) در سال 92 که مصادف با هفته اول خردادماه است، عنوان کرد.

کد خبر 170468
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز