شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

گروه ادب و هنر: فیلمبرداری «فرزند صبح» در اوایل بهار 86 از سر گرفته می‌شود. این فیلم که توسط بهروز افخمی کارگردانی می‌شود، به روایت زندگی حضرت امام خمینی (ره) می‌پردازد.

«فرزند صبح» که از مهرماه 83 کلید خورده تاکنون 80 درصد فیلمبرداری را پشت سر گذاشته و قرار است فاز آخر فیلم در بهار سال آینده مقابل دوربین برود. در این مرحله قرار است محمدرضا شریفی‌نیا هم به جمع بازیگران «فرزند صبح» اضافه شود.

یکی از دلایل طولانی‌شدن فیلمبرداری «فرزند صبح» این بود که افخمی با ابراز رضایت از بازیگر خردسالی که نقش کودکی حضرت امام را ایفا می‌کند،‌اعلام کرد صبر می‌کند تا این کودک بزرگ شود.

به همین خاطر فیلمبرداری به تعویق افتاد و در شهریور امسال مجددا از سر گرفته شد. با انجام 20 درصد باقی مانده از فیلم، «فرزند صبح» برای حضور در جشنواره بیست و ششم فجر آماده خواهد شد.

به گفته افخمی «فرزند صبح» مراحل فنی و لابراتواری حساسی هم خواهد داشت و احتمال دارد که بخشی از مراحل فنی فیلم در خارج از کشور صورت بگیرد.

«فرزند صبح» به صورت سوپر 25 فیلمبرداری می‌شود، شیوه‌ای که افخمی قبلا در «گاو خونی» هم آن را آزموده بود.

در این فیلم که توسط فرخ مجیدی فیلمبرداری می‌شود، بازیگرانی چون: هدیه تهرانی، آتیلا پسیانی،‌ عبدالرضا اکبری، ملیکا عبدالرزاق، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی حیدری و سحر دولت‌شاهی ایفای نقش می‌کنند. نقش دوران کودکی حضرت امام (ره) هم توسط آرمان ایرانپور ایفا می‌شود.

«فرزند صبح» را محمدرضا شرف‌الدین برای مؤسسه فرهنگی، هنری عروج فیلم تهیه می‌کند.

کد خبر 17036

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز