همشهری آنلاین: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله احمدی نژاد با اظهار نظر رسانه ای حل نمی شود، پیشنهاد کرد مشکل رئیس جمهور و تردیدش نسبت به عملکرد مجلس باید در محضر رهبر انقلاب حل شود و مرجعی باید اختیارات رئیس جمهور را به وی بفهماند.

مهر نوشت: الیاس نادران درباره اقدام اخیر رئیس جمهور در نامه نگاری به آیت الله هاشمی شاهرودی درباره نظرش نسبت به مصوبه نظارت مجلس بر نمایندگان و مغایر خواندن آن با قانون اساسی گفت: معتقدم مشکل آقای احمدی نژاد در این باره دیگر با اظهار نظر رسانه ای و مصاحبه حل نمی شود.

وی ادامه داد: این مسئله باید در محضر رهبری حل شود. پیش از این هم احمدی نژاد مشابه این اظهار نظر را داشت.

نماینده تهران اقدام احمدی نژاد در نامه نگاری به آیت الله شاهرودی را بسیار بد و نادرست خواند و گفت: جالب است که امروز جوانفکر حرفی بدتر زده و گفته که احمدی نژاد مراقب باشد شورای نگهبان درست عمل کند!

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: در حد رسانه ای آنچه باید گفته شود، گفته شده و به نظرم مراجع ذی ربط باید اقداماتی کنند و این موضوع به نتیجه برسد.

نادران این گونه اظهارات را ناشی از فهم نادرست رئیس جمهور از اختیارات قانونی خود دانست و گفت: مرجعی باید آنچه درباره قانون اساسی و اختیارات رئیس جمهور تبیین شده است به ایشان بفهماند.

کد خبر 169770
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز