همشهری آنلاین: تعدادی از نیروهای حزب ا... در زمان حکومت مبارک در مصر هنگامی که مردم غزه در تحریم کامل بودند به مصر سفر کردند و می‌خواستند تحریم غزه را بشکنند.

تبلیغات فضای مجازی و رسانه لبنان گفت:دخالت حزب ا.. لبنان در تحولات سوریه یک دروغ محض است که مالکان رسانه‌های غربی و مخالفان بشار اسد به آن دامن می‌زنند.

به گزارش ایلنا،حسین رحال افزود: ما همیشه دو طرف را در سوریه به مذاکره دعوت کرده‌ایم و معتقدیم که مسئله سوریه باید به طرز مسالمت آمیز و غیر مسلحانه حل شود.

وی تأکید کرد استکبار به خوبی می‌داند که این گونه گزارش‌ها کذب است و شما را ارجاع می‌دهم به گزارشات هیئت بی‌طرفانه ایی که به سوریه سفر کرد که در ان تأکید شده است بیش از ۹۰درصد گزارش‌های که از الجزیره و العربیه پخش می‌شود دروغ محض است.

وی افزود: رسانه‌های غرب نه تنها حزب ا... بلکه مدعی شدند سپاه ایران نیز در تحولات اخیر مصر دخالت دارد حتی قذافی مدعی دخالت حزب ا... در لیبی بود این‌ها هیچکدام صحت ندارد و فقط جنگ روانی و رسانه‌ای است که می‌خواهند افکار عمومی را منحرف نمایند.

حسین رحال توضیح داد که تعدادی از نیروهای حزب ا... در زمان حکومت مبارک در مصر هنگامی که مردم غزه در تحریم کامل بودند به مصر سفر کردند و می‌خواستند تحریم غزه را بشکنند.

کد خبر 169489
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز