گروه شهری: نخستین محدوده از بزرگراه در دست احداث امام علی در جنوب شرق تهران، در خردادماه سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با اعلام این خبر گفت: تقاطع سه سطحی بزرگراه امام علی با میدان شهید محلاتی به‌دلیل پیشرفت فیزیکی قابل توجه در خرداد ماه سال‌جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.سید مازیار حسینی که از 5 پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح جاده ‌قدیم ‌قم با محورهای شهیدبهشتی و امام‌حسین‌(ع)، پیش‌ ورودی حرم‌مطهر امام‌خمینی‌(ره)، ادامه بزرگراه یادگارامام(ره)، تقاطع بزرگراه‌های شیخ فضل‌الله‌نوری و محمدعلی‌جناح و بزرگراه امام‌علی بازدید کرد، وضعیت پیشرفت پروژه امام علی را مناسب توصیف کرد.

حسینی در پایان بازدید‌میدانی از پروژه بزرگراه امام‌علی که از مسیل‌باختر شروع و تا میدان شهید‌محلاتی ادامه‌داشت، گفت: از 10 تقاطع‌اصلی بزرگراه امام‌علی عملیات‌اجرایی 9 تقاطع درحال ‌انجام‌ بوده و کارگاه تقاطع بزرگراه کمربندی شهرری نیز ظرف چندروز آینده فعال خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با اشاره به انجام‌عملیات شمع‌زنی، خاکبرداری و بسترسازی در طول مسیر پروژه، عنوان‌کرد: از بین تقاطع‌های اصلی این بزرگراه، تقاطع میدان شهید‌محلاتی به‌لحاظ پیشرفت‌فیزیکی از سایر تقاطع‌ها جلوتر بوده و پیش‌بینی ‌می‌شود باعنایات پروردگار، خردادماه سال‌جاری این تقاطع سه‌سطحی آماده‌ بهره‌برداری شود. البته تقاطع بزرگراه آزادگان با بزرگراه امام‌علی نیز پیشرفت‌فیزیکی قابل‌توجهی داشته ‌است. گفتنی‌است در پروژه ساخت بزرگراه امام‌علی 10تقاطع‌اصلی و 14 تقاطع‌فرعی وجودداشته و علاوه بر این، 23‌کیلومتر مسیر‌بزرگراهی نیز درحال‌احداث است.

کد خبر 169221

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز