همشهری آنلاین: کمتر از 14 ساعت برای اعلام عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی باقی مانده و بازهم این سامانه دچار اختلال شده‌ است.

یارانه

به گزارش ایسنا، بنا به اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها امروز 14 اردیبهشت ماه پایان مهلت اعلام عدم انصراف برای افرادی است که پیامکی از شماره 30025 دریافت کرده‌اند. در این پیامک آمده که آقای ... نظر به تمکن مالی لطفا جهت انصراف از دریافت یارانه به سامانه www.refahi.ir مراجعه کنید.

بنا به اعلام کاربران صفحه اول سامانه باز می‌شود اما هنگام انتخاب گزینه عدم تایید، ادامه عملیات ممکن نیست.

بر این اساس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با اشاره به اینکه افرادی که پیامک سازمان را دریافت نکردند، مطمئن باشند که مبلغ 28 هزار تومان در حساب آنها است، تاکید کرد: تنها افردی که پیامک سازمان هدفمندی یارانه‌ها مبنی بر اعلام انصراف یا عدم انصراف دریافت کرده‌اند، به سایت رفاهی مراجعه کنند.

در ساعات پایانی مهلت اعلام عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی برای افرادی که پیامک سازمان هدفمندی از شماره 30025 را دریافت کرده‌اند ابهاماتی برای کاربران سامانه www.refahi.ir به وجود آمده که ممکن است باعث شود کاربران گزینه نادرست را انتخاب کنند و به جای اعلام عدم انصراف، انصراف خود را اعلام کنند.

روز گذشته برخی کاربران طی تماس‌های مکرر با ایسنا نسبت به طراحی این سایت انتقاد داشته و اعلام کردند که متن موجود در سایت شفاف نبوده و امکان اشتباه در ثبت نظر وجود دارد.

عده‌ای نیز اعلام کرده‌اند که به اشتباه گزینه تایید را انتخاب کرده‌اند و اکنون به دنبال راهی برای اعلام عدم انصراف هستند. در همین زمینه پیش از این اعلام شده بود کسانی که دچار این مشکل شده‌اند به شعبه بانکی که شماره حساب آن را در سامانه درج کرده‌اند مراجعه کنند اما گویا بانک‌ها در این زمینه پاسخ مشخصی ارائه نکرده‌اند.

متن مندرج در سایت برای همه اقشار جامعه شفافیت لازم را ندارد و بسیاری ممکن است گزینه نادرست را برای ثبت انتخاب کنند. بنابراین کاربران این سایت لازم است با دقت متن مندرج در سایت رفاهی را بخوانند. در این سایت گزینه تایید به معنای انصراف از دریافت یارانه نقدی و عدم تایید به معنای عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی است.

طی روزهای گذشته مسوولان سازمان هدفمندی بارها تاکید کردند که تنها کسانی که پیامک دریافت کرده‌اند برای اعلام عدم انصراف به سایت مراجعه کنند.

کد خبر 168891
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز