همشهری آنلاین: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره اینکه چرا آیت الله مصباح یزدی در حمایت از این جبهه بیانیه رسمی صادر نمی کند با بیان اینکه ایشان نمی خواهد با صدور بیانیه مردم را وادار به امری کند تاکید کرد: آیت الله مصباح به هیچ وجه وارد ریز جزئیات نمی شوند و این گونه نیست که گمان کنید ایشان در تمامی ریز فهرست جبهه پایداری اظهار نظر کرده باشند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام قاسم روانبخش عصر امروز در مناظره با محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که از وی پرسید چرا آیت الله مصباح یزدی بیانیه رسمی در حمایت از جبهه پایداری صادر نمی‌کند در حالی که حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی با صدور بیانیه مشترک حمایت خود را از فهرست جبهه متحد اصولگرایان اعلام کرده‌اند گفت: منش آیت الله مصباح همین است. ایشان نمی‌خواهد با صدور بیانیه‌هایی مردم را وادار به امری کنند که خود یا دیگران می پسندند.

وی خاطرنشان کرد آیت الله مصباح یزدی در انتخابات 84 و 88 نیز هیچ بیانیه‌ای رسمی در حمایت از احمدی نژاد صادر نکردند اما این خانواده علامه مصباح بودند که برای کمک به ستاد احمدی نژاد در سال 88 طلاهای خود را فروختند و پول آن را به ستاد انتخاباتی احمدی نژاد دادند. همچنین در آن دوران شاگردان آیت الله مصباح نیز در جاه‌های مختلف برای سخنرانی می‌رفتند و این مسائل باعث شد که مردم متوجه گرایش ایشان شوند.

آیت الله مصباح معتقدند در جبهه سیاسی کسانی که با فتنه و انحراف موضع گیری کرده‌اند حضور داشته باشند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی حزب را قبول ندارند افزود: ایشان جبهه سیاسی را فراتر از حزب می‌دانند و معتقدند در جبهه سیاسی می‌توان افراد ولایتمدار و کسانی که با فتنه و انحراف موضع گیری کرده‌اند حضور داشته باشند.

روانبخش با بیان اینکه آیت الله مصباح به هیچ وجه وارد ریز جزئیات نمی‌شوند افزود: این گونه نیست که گمان کنید ایشان در تمامی ریز فهرست جبهه پایداری اظهار نظر کرده باشند. بنده چندین سال در هفته نامه پرتو حضور دارم در این چند سال نیز ایشان هیچگاه امر و نهی نکرده‌اند و فقط مطالب را خیلی باز مطرح می‌‍کنند.

کد خبر 168301
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز