شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۱
۰ نفر

محسن قائمی‌نسب: پنجشنبه 31 فروردین جهت پیگیری تشرف به سرزمین وحی به دفتر زیارتی در خیابان ایثار شهرک ژاندارمری در غرب تهران مراجعه کرده بودم که در بازگشت با صحنه تصادف خودروی نیسان با پژو 206 مواجه شدم.

police

راننده 206 که خانم محترم و باوقاری بود از من خواست تا با پلیس 110 تماس بگیرم. تماس گرفتم و اعلام کردند 20 دقیقه صبر کنید می‌آیند. هر دو راننده در فضایی کاملا صمیمی خواستار حل مسئله بودند البته خسارت 206 خیلی جزئی بود، راننده نیسان حاضر بود مبلغی بپردازد تا معطل نشود. در کمتر از 10دقیقه پلیس 110 که جوانی بود به صحنه حادثه رسید و از هر دو راننده مدارک خودرو، بیمه‌نامه و ‌گواهینامه خواست.

پس از شنیدن ماوقع از زبان هر دو راننده و بررسی لازم در مقابل خانم راننده 206 احترام نظامی به‌جای آورد و خطاب به او گفت: جناب سرگرد، شما مقصرید! این در حالی بود که من و راننده نیسان (که تا آن لحظه تصور می‌‌کرد مقصر است) متعجب شدیم که سرگرد کیست؟!

هم خانم سرگرد را تحسین کردم که خود را به همکار پلیس 110 معرفی نکرد! تا تاثیری بر قضاوتش بگذارد و هم جوان مامور پلیس 110 که حتی پس از اطلاع از همکاربودن خانم راننده پژو 206 در اعلام نظر کارشناسی بدون ملاحظه درنگ نکرد! آفرین بر مامور پلیس 110 وظیفه‌شناس و آفرین بر خانم سرگرد!

کد خبر 167260
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز