همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتخابات شهر تهران در پاسخ به اینکه در دور دوم انتخابات مجلس نهم، رأی‌گیری در کدام شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به صورت کاملاً رایانه‌ای انجام می‌شود، گفت: در این دوره انتخابات در شعبه‌های کوچک، رأگیری به صورت کاملاً رایانه‌ای خواهد بود.

سعید احمدی شهرکی در گفتگو با همشهری آنلاین با یادآوری اینکه دور دوم انتخابات مجلس نهم در 50 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به صورت کاملاً رایانه‌ای برگزار می‌شود، گفت: این طور نیست که هر 50 شعبه در تهران باشد بلکه تعدادی از این 50 شعبه مربوط به شعب اخذ رأی در سه شهرستان ری، اسلامشهر و شمیرانات نیز می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات شهر تهران با بیان اینکه محل شعبی در تهران که اخذ رأی کاملاً رایانه‌ای در آنها صورت می‌گیرد در آینده اعلام می‌شود، گفت: این شعب از شعب کوچک هستند.

به گفته شهرکی، زمان تبلیغات 50 کاندیدایی که بر سر 25 کرسی مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در دور دوم انتخابات مجلس نهم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند از بامداد پنج‌شنبه 7 اردیبهشت ماه 91 آغاز و به مدت یک هفته ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر 166003
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز