پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پرسپولیس در دقایق پایانی دیدارش با سپاهان از میزبان خود امتیاز گرفت تا به این ترتیب استقلال به سپاهان نزدیکتر شود

perspolis

هفته سی‌ام لیگ برتر با دیدار تماشایی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۱۷ در حضور بیش از ۱۲ هزار نفر به میزبانی ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد که در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در نیمه اول گلی رد و بدل نشد اما در نیمه دوم هر دو تیم دامنه حملات خود را گسترده‌تر کردند که باز هم تا دقایق پایانی واکنش‌های خوب دروزاه‌بان‌ها مانع به ثمر رسیدن گل شد تا اینکه جواهیر سوکای مهاجم آلبانیایی تیم سپاهان در یک ضد حمله در دقیقه 81 گل برتری سپاهان را به ثمر رساند. برتری تیم سپاهان تنها 5 دقیقه ادامه پیدا کرد و در دقیقه 86 محمد نوری از روی ارسال مهدوی کیا گل تساوی را وارد دروازه سپاهان کرد و نهایت دو تیم با تساوی 1بر 1 به رختکن رفتند.

با این تساوی سپاهان 59 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند و پرسپولیس نیز با 37 امتیاز از رتبه دهم جدول تکان نخورد. این تساوی همچنین باعث شد تا استقلال و تراکتورسازی با امید بیشتر در کورس قهرمانی باقی بمانند.

دو تیم با ترکیب زیر به مصاف هم رفتند:

سپاهان اصفهان: رحمان احمدی، سید جلال حسینی،‌ هادی تامینی، ابوالحسن جعفری، هاشم بیک‌زاده،‌ امید ابراهیمی،‌ فابیو جانواریو، محرم نویدکیا، مهدی کریمیان، سید مهدی سید صالحی، برونو سزار

پرسپولیس تهران: حسین هوشیار، مجتبی شیری، رضا نورمحمدی، امیرحسین فشنگچی، سامان آقازمانی،‌ ممدوتال، حسین بادامکی، علی کریمی، محمد نوری،‌ ایمون زاید، هادی نوروزی

محسن ترکی، داور این دیدار بود و این دیدار هم با حاشیه‌های زیر همراه بود:

* یک ساعت مانده به آغاز بازی ورزشگاه فولاد شهر مملو از جمعیت بود و حدود 12 هزار اصفهانی با حضور در این ورزشگاه از دیدار دو تیم دیدن کردند. این در حالی بود که تماشاگران زیادی نیز به دلیل پر شدن ورزشگاه از تماشای این مسابقه محروم شدند.

* حدود 75 درصد فضای ورزشگاه سپاهانی‌ها و 25 درصد باقی مانده را پرسپولیسی‌ها تشکیل دادند.

* تعداد زیادی از جانبازان و معلولین با حضور در ورزشگاه فولادشهر از پشت فنس‌ها این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

* قبل از آغاز مسابقه محسن بنگر که به دلیل مسائل انضباطی از حضور در این مسابقه محروم بود با لباس شخصی در میانه میدان حاضر شد و به ابراز احساس هواداران سپاهان پاسخ داد. وی در ادامه با حضور در بین تماشاگران این مسابقه را نزدیک تماشا کرد.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی برای دومین بار به اصفهان سفر کرد تا یکی از دیدارهای لیگ برتر را از نزدیک تماشا کند.

* سپاهانی‌ها با لباس‌های جدید در این دیدار حاضر شدند.

* غیاثی به عنوان ناظر ویژه داوری و عبدالله باعزم به عنوان ناظر داوری به همراه محمد فنایی به عنوان مسئول برگزاری بازی در این دیدار حاضر بودند.

* رحیمی مدیر عامل باشگاه سپاهان قبل از آغاز مسابقه با حضور در جایگاه خبرنگاران برای آنها آرزوی موفقیت کرد و گفت: چه این دیدار را ببریم و چه ببازیم دست همه درد نکند.

* قبل از آغاز بازی مشخص شد که تور دروازه سمت پرسپولیس مشکل دارد و پس از یک دقیقه این مشکل حل شد.

* به دلیل درگذشت مادر محسن ترکی و همچنین یکی از هواداران سپاهان قبل از آغاز مسابقه یک دقیقه سکوت اعلام شد.

* جایگاه ویژه ورزشگاه به همراه جایگاه خبرنگاران بسیار شلوغ‌تر از حد معمول بود و این اتفاق در حالی رخ داد که کودکان زیادی در این دو جایگاه از نزدیک این مسابقه را تماشا کردند.

* ساعت عقربه‌ای اسکوربورد ورزشگاه فولادشهر فقط زمان 3:55 را نشان می‌داد.

* سعید آذری مدیر عامل سابق ذوب آهن تماشاگر این دیدار بود.

* درگیری‌های حسین بادامکی و سید جلال حسینی در طول بازی در نوع خود جالب بود. این دو بارها با هم درگیر شدند.

*زمانی که نویدکیا قصد داشت در یکی از صحنه‌ها کرنر بزند از سوی هواداران پرسپولیس یک بطری آب به سمت وی پرتاب شد.

کد خبر 165954
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز