همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل اتفاقات دیدار با داماش گیلان از سوی کمیته انضباطی با کسر امتیاز و جریمه نقدی مواجه شد.

پرسپولیس

اسماعیل حسن زاده که دوشنبه اعلام کرده بود در سریعترین زمان ممکن رای نهایی دیدار جنجالی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان را اعلام خواهند کرد از مشخص شدن نتیجه نهایی این دیدار خبر داد و به مهر گفت: در چنین مواردی نتیجه بازی 3 بر صفر به سود تیمی می‌شود که نقشی در جنجال آفرینی‌ها نداشته که در مورد بازی هفته بیست و نهم داماش 3 بر صفر برنده می‌شود.

سایت فدراسیون فوتبال نیز نوشت: کمیته‌های داوران و انضباطی پس از بررسی همه جوانب و بازبینی چند باره فیلم مسابقه و گزارش ناظر داوری و ناظر مسابقه رای خود را به شرح زیر صادر کردند:

  • عملکرد محمود رفیعی داور ضعیف ارزیابی شده و نامبرده برابر آیین نامه مذکور بمدت 4 هفته از قضاوت در مسابقات محروم است.
  • تیم داماش گیلان به خاطر تخلفات تماشاگران منتسب به این تیم و با توجه به فحاشی آنها نسبت به یکی از بازیکنان تیم مقابل به یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
  • تیم پرسپولیس تهران به خاطر تخلفات تماشاگران منتسب به این تیم مبنی بر اهانت و فحاشی آنها در طول مسابقه و به خصوص در دقایق پایانی که منجر به ناتمام ماندن مسابقه از سوی داور شد به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی و کسر 2 امتیاز محکوم شد و نتیجه این دیدار نیز 3 بر صفر به نفع داماش گیلان اعلام شد.
  • همچنین با توجه به تلاش‌های جوانمردانه علی کریمی در خصوص همکاری و همیاری با داور مسابقه کمیته انضباطی وی را مستحق تشویق و تقدیر دانسته و برای علی کریمی مبلغ 50 میلیون ریال پاداش نقدی در نظر گرفته است.
  • این رای درخصوص کسر امتیاز و جرایم نقدی قابل تجدید نظر بوده و در سایر موارد قطعی است.
کد خبر 165588
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز