همشهری آنلاین: یک عضو جبهه متحد اصولگرایان در پیش بینی نتایج دور دوم انتخابات مجلس نهم در تهران گفت: نصف منتخبان دوره دوم تهران از جبهه متحد و نصف دیگر از جبهه پایداری خواهد بود.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد اسماعیل کوثری درباره میزان مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس نهم نیز گفت: عموماً مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات نسبت به دور اول کاهش دارد اما پیش‌بینی می‌شود در این مرحله از انتخابات نسبت به دوره‌های مشابه گذشته مشارکت مردم افزایش چشمگیری داشته باشد.

بر طبق این گزارش، زهره الهیان عضو دیگر جبهه متحد اصولگرایان نیز به فارس گفته است: در دور دوم انتخابات بیشترین آراء از آن جبهه متحد اصولگرایان بوده و اصلاح طلب‌ها شانس چندانی در مرحله دوم انتخابات نخواهند داشت. در انتخابات تهران، نمایندگان بیشتر از میان جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری انتخاب می‌شوند که با توجه به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات از این میان سهم جبهه متحد در کسب کرسی‌های مجلس بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مجلس نهم با تغییر 80 درصدی نسبت به مجلس در دوره هشتم این مسئله را روشن می‌سازد که مردم ضمن انتخاب نمایندگان از احزاب اصولگرا، نمایندگان خود را از میان افراد ولایتمدار انتخاب کرده‌اند.

کد خبر 165273
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز