همشهری آنلاین: دومین روز از هفته بیست‌ونهم لیگ با تثبیت صدر نشینی سپاهان و پیروزی شاهین بحرا‌ن‌زده همراه بود. صبا نیز با نفت آبادان به تساوی رسید.

سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین، سپاهان که میهمان ملوان در انزلی بود روز پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. زرد پوشان نصف جهان در بیست دقیقه نخست بازی سه بار دروازه قوهای انزلی را باز کردند و نوید یک بازی توفانی را دادند اما در عین ناباوری در همان نیمه نخست و به فاصله بیست دقیقه ملوان هر سه گل خورده را جبران کرد.

 در نیمه دوم این سپاهان بود که بازهم بازی را بهتر آغاز کرد و با شوت زیبای امید ابراهیمی(47) بار دیگر از حریف پیش افتاد. ملوان اما با وجود حمله‌های زیاد نتوانست این گل را جبران کند تا بازی با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم اصفهانی تمام شود.

 شاگردان کرانچار با برد 58 امتیازی شدند تا همچنان در صدر جدول باقی بمانند. ملوان نیز با 34 امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

 در دیگر بازی امروز شاهین بوشهر قعر جدولی با یک گل میهمانش نفت تهران را شکست داد. مرتضی عزیزمحمدی(51) تک گل تیم بحران‌زده بوشهری را به ثمر رساند که در این بازی سرمربی خود حمید درخشان را هم روی نیمکت نداشت. شاهین با این پیروزی 31 امتیازی شد اما همچنان در رده شانزدهم جدول باقی ماند. نفت نیز با 44 امتیاز در رده پنجم است.

 همچنین صبای قم در خانه میزبان نفت آبادان بود که این بازی با نتیجه دو بر دو به پایان رسید. شاگردان عبدالله ویسی که برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند در این بازی دو بر دو متوقف شد. رضا خالقی فر(9) حامد سرلک(52) برای تیم آبادانی گل زدند و محسن بیات (60) و رضا عنایتی( 5+90) گل‌های صبا را به ثمر رساندند.

 صبا با 46 امتیاز در رده چهارم جدول ماند و نفت آبادان هم با 40 امتیاز به رده هفتم صعود کرد.

 فردا ،20 فروردین، سه دیدار پایانی این هفته برگزار می‌شود که برنامه آن بدین شرح است:

 ذوب‌آهن - شهرداری تبریز ، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان، ساعت 15:30

 مس سرچشمه - استقلال ، ورزشگاه باهنر کرمان، ، ساعت16:30

 پرسپولیس - داماش، ورزشگاه آزادی، ساعت 19

کد خبر 165211
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز