جمعه ۴ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

همشهری ورزشی: رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر، با تساوی سایپا، برد استقلال و اولین پیروزی ایناسیو با فولاد آغاز شد.

همچنین برق شیراز بر سپاهان غلبه کرد و ذوب‌آهن و فجر به تساوی رسیدند تا استقلال در فاصله 4 امتیازی سایپا قرار گیرد.

ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل فجر سپاسی شیراز به تساوی یک بر یک رضایت داد. مهدی رجب‌زاده در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی برای ذوب‌آهن و هاشم بیک‌زاده در دقیقه 36 برای فجر گلزنی کردند. این نتیجه به هیچ وجه مورد رضایت رسول کربکندی و البته مسئولان ذوب‌آهن نخواهد بود.

سپاهان در حافظیه شیراز با نتیجه دو بر یک بازی را به شاگردان ذوالفقارنسب واگذار کرد. ستار زارع و روبرت مارگوسی در دقایق 70 و 75 برای برق شیراز و محمد نوری در دقیقه 45 برای سپاهان گلزنی کردند.

فولاد خوزستان با شکست مس کرمان پس از نوزده هفته بار دیگر طعم پیروزی را چشید. علی هبیداوی و فابیو همپل در دقایق 7 و 60 برای فولاد و بابک حاتمی در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی برای مس کرمان گلزنی کردند.

این برد خانگی برای خوزستانی‌ها بسیار باارزش بود و اولین پیروزی ایناسیو مقابل مس کرمان رقم خورد.استقلال تهران در شرایطی به مصاف صباباتری رفت که تئودور یونگ به طرز مشکوکی و به بهانه سرماخوردگی حاضر نشد روی نیمکت استقلال بنشیند.

شاگردان محمدحسین ضیایی در این دیدار دو بار از حریف سرسخت خود عقب ماندند. گل زودهنگام دقیقه 7 علی علیزاده که پس از مدت‌ها توانست برای آبی‌پوشان گلزنی کند، استقلال را در همان دقایق نخست بازی به آرامش رساند.

اما در دقیقه 40 امید حاجتی کار را به تساوی کشاند. به دنبال این گل هواداران استقلال صبر و حوصله خود را از دست دادند. آنها علیه مدیریت باشگاه استقلال به دنبال حذف این تیم از حضور در لیگ قهرمانان آسیا شعارهایی را سر دادند.

در نیمه دوم، بازی پرحادثه‌تر دنبال شد. در حالی که علی انصاریان روی سانتر فرزاد مجیدی، استقلال را به گل دوم خود رساند تنها چند دقیقه بعد مسعود مرادی دو بازیکن از صباباتری را اخراج کرد تا عرصه بر شاگردان ضیایی بیش از پیش تنگ شود.

صباباتری در حالی که 9 نفره کار را دنبال می‌کرد، روی تجربه سهراب بختیاری‌زاده به گل تساوی رسید. مدافع صباباتری با یک بغل پای ساده دروازه رحمتی را برای بار دوم گشود تا همه چیز دوباره به مساوی بیانجامد.

در دقایق پایانی هر دو تیم بازی بسیار جذابی را به نمایش گذاشتند. در دقیقه 89 علی علیزاده با یک اوت دستی استقلال را به گل رساند.

این امیرحسین صادقی بود که با یک ضربه سر توپ ارسالی را درون دروازه صباباتری جای داد تا ورزشگاه آزادی غرق در شادی شود.

البته این گل مورد اعتراض شدید تیم صباباتری قرار گرفت. در دقایق پایانی هم اتفاق خاصی رخ نداد تا صمد مرفاوی در حالی که جدایی قلعه‌نویی از استقلال به واقعیت نزدیک می‌شود، پس از این برد خوشحال‌ترین مرد هفته بیستم لقب بگیرد.

کد خبر 16436

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز