همشهری آنلاین: تلفن‌های گویای وزارت راه و شهرسازی در زمینه هواشناسی، وضع راه های کشور، حرکت قطارها و هواپیماها به صورت شبانه روزی در ایام نوروز آماده پاسخگویی به شهروندان است

travel

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ تلفن 1539 آماده دریافت پیام‌ها و پاسخگویی در زمینه حرکت قطارها و اطلاع از آخرین وضع قطارهاست.

تلفن 134 هواگوی سازمان هواشناسی وزارت راه و شهرسازی نیز آماده پاسخگویی به شهروندان در زمینه وضعیت هوای همه نقاط و راههای کشور، اطلاعیه های هواشناسی و توصیه به شهروندان است.

مسافران جاده‌ای نیز به منظور کسب اطلاعات در مورد وضع جاده‌ها، مسافت‌ها و انتخاب بهترین مسیر و دیگر موارد می‌توانند با شماره تلفن 141 تماس بگیرند.

همچنین با شماره تلفن 88925252 می‌توان اطلاعات وضع راه‌های کشور را ازطریق نمابر دریافت کرد و سامانه اطلاع رسانی www.iran141.ir نیز آخرین اطلاعات حوزه‌ راه‌ها را ارئه می‌دهد.

بنابر این گزارش شماره دریافت پیامک 3000142 و شماره ارتباط مستقیم 88804400 آماده دریافت شکایت های مردمی در زمینه قیمت بلیت ناوگان برون شهری جاده ای است.

سامانه تلفن گویای 199 نیز پاسخگوی اطلاعات پرواز در زمینه دریافت اطلاعات و جدول زمانی پروازهاست.

مسافران و استقبال کنندگان می‌توانند قبل از حرکت از منزل در تماس با این شماره تلفن از ساعت پرواز اطمینان حاصل کنند.

اداره کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی با شماره تلفن 82244090 و 82244091 آماده دریافت همه انتقادها ، پیشنهادها و مطالب شهروندان در حوزه راه و شهرسازی است.

شهروندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات کامل در زمینه راه‌های کشور، قطارها، هواپیماها و وضع هوای همه مسیرها به پایگاه اینترنتی وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنند و از طریق این سایت از لینک سایت‌های سازمانهای تابعه وزارتخانه استفاده کنند.

سامانه پیامک اداره کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی به شماره 30007070 آماده دریافت پیامهای شهروندان در حوزه وزارت راه و شهرسازی است

کد خبر 164069
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز