همشهری آنلاین: مدیر عامل فرودگاه‌های کشور گفت: از 25 اسفند ماه 90 تاکنون بیش از یک میلیون نفر با هشت هزار و 200 پرواز مسافرت کرده‌اند.

محمود رسولی نژاد در بازدید از فرودگاه تبریز اظهار کرد: تمهیدات لازم برای جابجایی مسافرین نوروز اتخاذ شده و امیدواریم تا پایان تعطیلات بدون هیچ مشکلی مسافرین را جابجا کنیم.

وی افزود: پارسال بیش از یکهزار و 600 میلیارد ریال برای طرح های توسعه فرودگاه‌های کشورهزینه شد که از این میزان اعتبار بیش از 450 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و ماشین آلات ایمنی زمینی و منطقه پروازی و بقیه برای طرحهای عمرانی هزینه شده است.

رسولی نژاد گفت: دولت برای توسعه فرودگاه های کشور بیش از هفت هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است که مقداری از آن در سال 90 و مقداری نیز در سالجاری هزینه می‌شود.

مدیرعامل فرودگاه های کشور، تلاش برای ارتقای باندهای پروازی و مشخصات فنی فرودگاه‌ها را از اولویت های این شرکت در سال جاری بیان کرد و افزود: فرودگاه‌های کشور قابلیت‌های گسترده‌ای دارند، اما تنها 30 تا 50 درصد ظرفیت آنها استفاده می شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، از آمادگی مجموعه شرکت فرودگاه‌های کشور برای تحقق کامل این شعار خبر داد.

علی رستمی، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی نیز گفت: تاکنون و در روزهای سپری شده از ایام نوروز تمام جابجایی ها از فرودگاه تبریز بدون هیچ مشکلی انجام شده است

کد خبر 164057
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز