همشهری‌آنلاین: مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان گفت:‌ پس از بررسی‌های دقیق خوشبختانه هیچ‌گونه شکستگی در بدن دایی دیده نمی‌شود و پارگی های پوست سر او نیز ترمیم شده‌است.

دکتر حسینی در خصوص آخرین وضعیت علی دایی اظهار داشت: از همان دقایق ابتدایی که آقای دایی به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد اقدامات لازم در بخش‌های مختلف بیمارستان برای مداوای وی انجام شد.

وی افزود:‌ پس از بررسی‌هایی که داشتیم خوشبختانه مشخص شد که مشکل وی جدی نیست و با توجه به صحبت‌هایی که شده احتمال این را می‌دهیم که دایی به تهران انتقال پیدا کند.

حسینی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های انجام شده هیچ‌گونه شکستگی در بدن آقای دایی دیده نمی‌شود، همچنین پارگی‌های پوست سر او نیز ترمیم شده و می‌توانیم اعلام کنیم که مشکل وی تا حدود زیادی حل شده است.

وی یادآور شد:‌ پزشکان بیمارستان شهید بهشتی تمام تلاش خود را انجام دادند و امیدوار هستیم که هر چه سریعتر شاهد سلامتی کامل آقای دایی باشیم.

حسینی در پاسخ به سوالی که آیا دایی امشب از بیمارستان شهید بهشتی مرخص خواهد شد یا خیر نیز به فارس گفت:‌ قبلا هم گفتم طبق صحبت‌هایی که شده احتمال این وجود دارد که ایشان به تهران منتقل و سایر بررسی‌ها بر روی وی انجام شود اما روی هم رفته مشکل خاصی دیگر وجود ندارد.

خبرآنلاین هم نوشت: قپانی سوپروایزر بیمارستان شهید بهشتی کاشان با تایید این خبر می‌گوید: «جراحات وارده به آقای دایی به اندازه‌ای بود که ما نمی‌توانستیم در اورژانس و به طور سرپایی آنها را ترمیم کنیم. به همین دلیل نیاز بود که با انتقال ایشان به اتاق عمل شرایط بهبودی او را فراهم کنیم.»

قپانی ادامه داد: «دکتر فخاریان جراح مغز و اعصاب و دکتر کاشانی در اتاق عمل همراه آقای دایی هستند. بافت پوسته سر ایشان کمی برداشته شده و نیاز به ترمیم دارد. گوش علی دایی هم باید جراحی پلاستیک شود اما خوشبحتانه مشکل خاصی وجود ندارد و ایشان می‌توانند یکشنبه بیمارستان را ترک کنند.»

ابتدا دایی می‌خواست زود از بیمارستان مرخص شود اما مسئولان بیمارستان به او گفتند باید 5 ساعت بماند. او همچنین می‌توانست جراحی پلاستیک را در تهران هم انجام دهد اما وقتی متوجه شد مجبور است چند ساعت در کاشان بماند گفت بهتر است جراحی پلاستیک را در همان بیمارستان کاشان انجام دهد.

خانواده علی دایی برای ملاقات او به کاشان رفته‌اند.

کد خبر 163888
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز