پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: سردار حسین ساجدی‌نیا، گفت: خودروهای توقیف‌شده که منع قضایی نداشته باشند، ترخیص می‌شوند.

به گزارش ایسنا سردار حسین ساجدی‌نیا، رئیس پلیس تهران بزرگ ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز 91 به شهروندان تهرانی و آرزوی روزهای بدون حادثه و تخلق در سال جدید، از ترخیص خودروهای توقیف شده که منع قضایی نداشته باشند، خبر داد.

این مقام انتظامی تشریح کرد: کلیه خودروهایی که منع قضایی نداشته باشند روزهای پنجشنبه 25 اسفند، جمعه 26 اسفند ، شنبه 27  و یکشنبه 28 با اخذ تعهد از مالکان آن ترخیص خواهند شد.

وی افزود: مالکان این خودروها می‌توانند با همراه داشتن مدارک و اسناد مالکیت خودروهای خود، به ستاد ترخیص خودرو در شهر تهران مراجعه کرده و در صورتی که خودروی آنها منع قضایی نداشته باشند، ترخیص خواهد شد.

سردار ساجدی‌نیا، با آرزوی اینکه سال جدید سالی بدون تخلف در حوزه‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی باشد، گفت: امیدوارم در سال جدید با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، شاهد تخلف در حوزه‌های راهنمایی و رانندگی و حوزه‌های دیگر نباشیم.

رئیس پلیس پایتخت در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ایام پایانی سال خصوصا پنجشنبه پایانی سال 90 گفت: جا دارد از شهروندان به خاطر رعایت توصیه‌های پلیس در خصوص ورود و خروج به بهشت‌ زهرا (س) و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تشکر کنم چرا که همکاران من در پلیس تهران بزرگ از ساعت چهار بامداد تا این ساعت در طول مسیر مستقر هستند و شاهد بوده‌ایم که کمترین تراکم را در این روز داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان گفت: روز جمعه (فردا) و هنگام سال تحویل نیز ماموران پلیس تهران بزرگ همچون امروز آماده ارایه خدمات انتظامی و راهنمایی و رانندگی به شهروندان هستند.

کد خبر 163706
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز