همشهری آنلاین: با حکم دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران تعدادی از مدیران شهرداری تغییر کردند.

به گزارش خبرنگار تهران سما ، دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران امروز در احکامی جداگانه 2 معاون جدید و چند تن از شهرداران مناطق را منصوب کرد.

بر اساس این گزارش مهندس مجتبی عبدالهی ، که پیش از این به عنوان شهردار منطقه 20 فعالیت می کرد به عنوان معاون جدید خدمات شهری شهرداری تهران منصوب شد.

مهندس علیرضا جاوید شهردار منطقه 1 نیز با حکم شهردار تهران به عنوان معاون جدید شهرسازی و معماری منصوب شد . همچنین شهردار تهران در حکم دیگری مهندس هیربد معصومی معاون شهرسازی و معماری را به سمت مشاور ارشد خود در حوزه شهرسازی منصوب کرد.

به گزارش تهران سما تغییرات در سطح شهرداران مناطق نیز با حکم شهردار تهران به شرح زیر صورت گرفته و اسامی شهرداران جدید بدین ترتیب اعلام شده است:

منطقه 1 : مهندس مجتبی یزدانی

منطقه 7 : دکتر میرعباسی

منطقه 10 : مهندس فرامرز عظیمی

منطقه 13: مهندس ابراهیم مداحی

منطقه 15 : مهندس سید احمد صفوی

منطقه 17 : مهندس محمد زاده

منطقه 18 : مهندس صارمی زاده

منطقه 20 : مهندس عظیم بابایی

منطقه 21 : مهندس سلیمی

مراسم تودیع و معرفه تعدادی از مدیران شهرداری برگزار شد

پایگاه خبری تهران سما در گزارش دیگری از برگزاری مراسم معارفه و تودیع تعدادی از مدیران شهرداری با حضور شهردار تهران خبر داد.

در این مراسم که با حضور کارکنان مجموعه شهرداری در تالار ایران زمین برگزار شد، مهندس کلخورانی معاون سابق خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به خدمات انجام شده در این معاونت در چند سال اخیر گفت : در مدت فعالیت خود صداقت و درستی را سرلوحه کار خود قرار دادم و همه این ها را از ائمه معصومین (ع) آموختم و یاد گرفتم که اگر انسان شایسته مسئولیتی باشد این مسئولیت واسطه ای برای تحقق اراده الهی است و از همه مجموعه شهرداری و شورای شهر که در این مدت از ما حمایت کردند نهایت تشکر را دارم .

همچنین دکتر هیربد معصومی معاون سابق شهرسازی و معماری شهرداری تهران  نیز با اشاره به تصویب طرح تفصیلی تهران به عنوان یکی از سندهای مهم توسعه شهری و حجم وسیع ادقامات انجام شده در این زمینه گفت : طرح تفصیلی تهران دارای امکانات بالقوه ای است و سال اینده قطعا دو برابر آنچه که در بودجه دیده شده می توانیم احصا کنیم .

وی با بیان این که این معاونت به عنوان اولین معاونت در واگذاری وظایف به بخش خصوصی فعالیت کرد ، افزود : لایحه اراضی باقی مانده بوستان ولایت نیز آماده شده که امیدوارم در دوره باقی مانده این دوره مدیریت شهری کلنگ آن بر زمین زده شود .

همچنین مهندس جاوید، معاون جدید حوزه شهرسازی و معماری شهرداری تهران نیز در این مراسم ضمن تشکر از مجموعه شهرداری تهران گفت : مقطع امروز به دلیل اجرای طرح تفصیلی تهران مقطع حساسی است و امیدواریم با همکاری یکدیگر در اجرای این طرح علاوه بر کسب رضایت شهروندان منشا خدمات بهتر به آنان باشیم و تغییر این روند را به خوبی اجرا کنیم .

در این مراسم ، مهندس عبداللهی نیز از مجموعه شهرداری تهران تشکر و ابراز امیدواری کرد تا همکاری های مثبت ادامه یابد .

وی افزود : کارهای خوبی در این حوزه صورت گرفته و امیدوارم این روند به خوبی ادامه یابد.

کد خبر 163653
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز