همشهری‌آنلاین: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید براینکه این جبهه در دور دوم انتخابات مجلس نهم نیز همانند دور اول به صورت مستقل شرکت خواهد کرد گفت: جبهه پایداری تنها از نامزدهای خود در انتخابات حمایت خواهد کرد.

ابوالقاسم روانبخش درباره احتمال وحدت جبهه پایداری با جبهه متحد اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس گفت: این جبهه همچنان به صورت مستقل در دور دوم انتخابات مجلس نهم شرکت خواهد کرد. مهمترین اظهارات روانبخش را به نقل از مهر در زیر بخوانید:

  • هیچ چیزی نسبت به قبل تغییر نکرده و جبهه پایداری تنها از نامزدهای خود در انتخابات حمایت خواهد کرد.
  • 4 نفر از اعضای این جبهه در دور اول انتخابات از تهران وارد مجلس شدند و تنها یک نفر از 30 نفر جبهه پایداری در تهران از دور رقابت‌ها حذف شد؛ بنابراین جبهه پایداری تنها از 25 نفر خودش که براساس معیارهای گفتمانی این جبهه انتخاب شده‌اند حمایت می‌کند.
  • در دور دوم رقابت‌ها هیچ خطری از سوی جریان فتنه و انحراف انتخابات را تهدید نمی‌کند.
  • الان رقابت میان جبهه پایداری و جبهه متحد است و این دو گروه اصولگرا باید با تبلیغات مثبت و بدون تخریب با یکدیگر رقابت کنند.

حمید رسایی دیگر عضو شورای مرکزی جبهه پایداری پیش از این گفته بود: اگر کسی اکنون فکر می‌کند برای وحدت با جبهه پایداری باید قدم پیش بگذارد ما در خدمت‌شان هستیم و شاید همه‌ پیش‌شرط‌های قبلی ما موضوعیت نداشته باشد اما نکاتی هست که جبهه پایداری بر آنها تاکید دارد. وی همچنین در بخشی دیگر از مصاحبه خود تاکید کرده است که این جبهه راه را برای مذاکره با سایر گروه‌های اصولگرا باز می‌داند.

کد خبر 163190
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز