جمعه ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۹
۰ نفر

همشهری‌ آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با گروه ایران در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل گفت: ما باید برای این مرحله خود را آماده کنیم، زیرا چهار رقیب جدی پیش رو داریم.

Asian qualifiers ceremony

کارلوس کی‌روش که برای حضور در مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل به مالزی سفر کرده بود، در مورد وضعیت گروه A این رقابت‌ها به ایسنا در مقر AFC در کوالالامپور گفت: در حال حاضر مهم این است که ما خود را برای رقابت‌های نهایی آماده کنیم.

 وی تصریح کرد: مطمئنا رقابت‌ها در گره A دشوار است. چیزی که مشخص است این است که تمامی تیم‌های حاضر شانس حضور در جام جهانی را دارند ولی اگر ما خود را خوب آماده کنیم، فکر می‌کنم که شانس بسیار خوبی برای حضور در جام جهانی خواهیم داشت.

 کی‌روش در مورد تیم‌های حاضر در گروه A و دشواری رقابت با آنها برای تیم ایران گفت: از نظر تئوریک من فکر می‌کنم که ما در این گروه چهار رقیب جدی داریم. چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که بتوانیم در بازی بعدی برنده از میدان خارج شویم و سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم و مهم نیست که این بازی با کدام تیم است.

 وی در رابطه با انتظارات از تیم ملی ایران گفت: هر کسی آرزو دارد تا تیم ملی ایران به جام جهانی صعود کند. در شرایط کنونی مهم این است تا هواداران فوتبال در ایران متوجه شوند که رقابت‌های بین‌المللی بسیار دشوار هستند و سطح تیم‌ها همانطور که در جام جهانی پیشین دیدیم بسیار بالاست.

 سرمربی تیم ملی افزود: من قصد ندارم تا به جام جهانی برویم و تنها از فضاهای توریستی آنجا استفاده کنیم. ما به آنجا خواهیم رفت تا با افتخار بازی و رقابت کنیم. برای رسیدن به چنین جایگاهی تنها یک راه وجود دارد: همکاری تمام اعضای تیم.

کد خبر 163080
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز