همشهری آنلاین: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خبر داد که رئیس‌جمهور، هفته آینده برای پاسخگویی به سوال نمایندگان، در صحن علنی مجلس حضور پیدا می‌کند.

میرتاج الدینی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به پرسشی درباره زمان حضور رئیس‌جمهور در مجلس گفت: رئیس‌جمهور هفته آینده جهت پاسخگویی به سوال نمایندگان در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کند ولی روز یکشنبه نخواهد بود و تعیین زمان در این ارتباط، طبق آیین‌نامه، در اختیار دولت است و رئیس‌جمهور در زمانی که دولت مشخص و به هیات رئیسه نیز اعلام کرده است، در هفته آینده در صحن علنی مجلس حضور پیدا می‌کند.

وی همچنین از حضور باشکوه مردم در انتخابات 12 اسفند تقدیر و تشکر کرد و افزود: ما به مجلس نهم کاملا خوشبین هستیم. مجلس نهم مجلس خوبی است و دولت آماده هرگونه همکاری با نمایندگان مجلس نهم است.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: دولت برنامه‌هایی را نیز جهت همکاری بیشتر با مجلس نهم، بویژه در مورد مسائل کلان و مهم کشور و همچنین لوایح اقتصادی در نظر گرفته است. در این ارتباط، دولت راهکارهایی را با توجه به تجربیات گذشته پیش‌بینی کرده است تا قبل از این که مصوبات مهم به صحن علنی مجلس برده شود، دولت و مجلس به اشتراک نظر برسند و هم نظر نمایندگان و هم نظرات کارشناسی دولت به اشکال مختلف مورد توجه قرار بگیرد.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه همکاری خوبی بین دولت و مجلس پیش‌بینی می‌کنیم، در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره در دستور کار قرار گرفتن طرح یک فوریتی اجازه دریافت و پرداخت‌های دولت در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال 91 در مجلس گفت: دولت با طرحی که مجلس در مورد بودجه سال 91 به صورت دو دوازدهم مطرح کرد، موافق است و این کار، مشابه اقدام سال گذشته است. البته ما در مورد رقم آن پیشنهاداتی داشتیم و پیشنهاداتمان را در کمیسیون‌های مربوطه با جزییات به مجلس ارائه می‌کنیم.

کد خبر 162934
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز