همشهری آنلاین: یک عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه ارائه لیست مشترک برای دور دوم انتخابات از سوی جبهه پایداری و جبهه متحد منوط به توافق آنها است گفت: در حال حاضر جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان برای ارائه لیست مشترک در انتخابات در حال مذاکره هستند.

اسدالله بادامچیان که با خبرگزاری ایسنا گفتگو می کرد، گفت: در انتخابات نهمین دوره مجلس در حوزه انتخابیه تهران سه لیست جبهه پایداری، جبهه متحد اصولگرایان و صدای ملت توانست رای لازم را کسب کند، از این رو برای دور دوم انتخابات جبهه پایداری و جبهه متحد در حال مذاکره برای ارایه لیست مشترک هستند.

این عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی همچنین در ارزیابی از اقبال مردم به کاندیداهای این حزب در انتخابات، ‌گفت: ما همچون بقیه نامزدهای اصولگرایان در لیست جبهه متحد قرار داشتیم و مثل آنها رای آوردیم البته موتلفه تمایلی به گروه‌های باندی نداشت و به همین دلیل ما حاضر نشدیم که نام‌مان در لیست‌های دیگر باشد، شاید این موضوع دلیلی باشد که میزان رای نامزدهای انتخاباتی از حزب موتلفه در تهران این میزان باشد.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی از حزب موتلفه علیرغم نداشتن تبلیغات، توانست رای خوبی از تهران به دست آورد،‌ گفت: با وجودی که ما در لیست‌های دیگر حاضر نشدیم اما مثل بقیه دوستان توانستیم رای لازم را کسب کنیم لذا شرایط ما با آنها یکی است.

کد خبر 162923
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز