همشهری آنلاین: پانزدهمین نشست بانوان راوی دفاع مقدس در سال 90، همراه با رونمایی از نشریه الکترونیکی" حضور" دوشنبه 15اسفند ماه برگزار می‌شود.

جنگ

به گزارش همشهری آنلاین مهدی ابطحی با اعلام این مطلب گفت: در نشست پایانی سال 90 ، به همت دفتر ادبیات و هنر پایداری حوزه هنری استان تهران نشریه الکترونیکی"حضور" شامل مجموعه مقالات، نقد روایی خاطرات دفاع مقدس و همچنین گزیده خاطرات بیان شده در چهارده نشست بانوان راوی رونمایی می‌شود.

مدیر دفتر ادبیات و هنر پایداری حوزه هنری استان تهران،با بیان اینکه مجمع بانوان راوی با هدف ارتقاء سطح کیفی روایت و انتقال تجربیات به نسل بعد شکل گرفته است افزود:این مجمع تنها مجمعی است که بعد از تجربه جنگ در کشور تشکیل شده است در حقیقت تا به حال چنین مجمع و یا حتی پاتوقی که گاهی راویان دور هم جمع شوند هم وجود نداشته است و در این مجمع سعی شد تمام راویان- چه کسانی که در جبهه حضور داشتند، چه همسران شهید و جانباز- شناسایی و از آنها برای حضور، دعوت به عمل آید.

وی گفت: گزیده‌ای از خاطرات بیان شده در نشست‌های برگزار شده بانوان راوی به زودی منتشر خواهد شد که در حال حاضر این کتاب در مرحله ویراستاری است.

این نشست‌ها با حضور بانوانی چون سیده زهرا حسینی راوی کتاب «دا »، شمسی سبحانی راوی کتاب «از چنده‌لا تا جنگ»، معصومه رامهرمزی راوی کتاب «یکشنبه آخر»، زهره ستوده راوی کتاب «پاییز ۵۹ »، شهلا غیاثوند راوی کتاب «اینک شوکران۳»، سهیلا فرجام فر راوی کتاب «کفش‌های سرگردان»، مینا کمایی راوی کتاب «دختران اُ پی دی»، اشرف‌اسادات مساوات روای کتاب «کنار رود خیم»، فرشته ملکی راوی کتاب «اینک شوکران ۱ » و ... دوشنبه پایانی هر ماه در حوزه هنری استان تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 162437

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز