همشهری‌آنلاین: موفقیت اصغر فرهادی در کسب اسکار در محافل ورزشی هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است به طوری که علی دایی این موفقیت را بهترین سورپرایز برای مردم ایران می‌داند و نکونام گلش در لالیگا را به اصغر فرهادی هدیه می‌کند.

جواد نکونام - علی دایی

به گزارش همشهری‌آنلاین، موفقیت اصغر فرهادی در کسب اسکار نه تنها اهالی سینما را خوشحال و مسرور کرده است اهالی ورزش و آن هم ملی‌پوشان بزرگ و نامی سابق و فعلی کشورمان را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

جواد نکونامکه این هفته باز هم در نقش یک گلزن در لباس تیم اوساسونا ظاهر شد با تقدیم گل خود در مقابل گرانادا به کارگردان فیلم «جدایی نادر از سیمین» از موفقیت این کارگردان در کسب جایزه اسکار قدردانی کرد.

گل نوشت: جواد نکونام بازیکن ارزشمند تیم ملی ایران و باشگاه اوساسونای اسپانیا که این هفته در لالیگا برای تیم خود موفق به گلزنی شد، این گل را به اصغر فرهادی تقدیم کرد.

همچنین علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان و سرمربی راه آهن در گفتگو با خبرآنلاین تاکید کرده که از خوشحالی مردم به دلیل موفقیت اصغر فرهادی باخبر است.

علی دایی گفت: اتفاق مهمی رخ داده. این جایزه و این موفقیت بزرگ و مهمی است. بنده به خانواده سینمای ایران و مردم خوب ایران که خوشحال شدند از این اتفاق تبریک می‌گویم. اسکار گرفتن فیلم جدایی نادر از سیمین یکی از بهترین اتفاقات سال 1390 بوده. فکر می‌کنم بهترین سورپرایز بوده برای مردم ایران. صمیمنانه تبریک می‌گویم به خود فرهادی و عوامل فیلم و جامعه سینما و آرزو می‌کنم بیش از این موفق باشد و این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: در یک اکران خصوصی این فیلم را دیدم و این را مطمئن باشید اگر فیلم خوب و تاثیرگذاری نبود این همه جایزه بین‌المللی کسب نمی‌کرد.

کد خبر 162088
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز