همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد افرادی نظیر کارلوس‌ کی‌روش و ژوزه مورینیو را گزینه‌های قابل قبولی برای جانشینی‌اش در باشگاه منچستریونایتد می‌داند.

کارلوس کی‌روش

به گزارش ایسنا، سرمربی منچستریونایتد در مصاحبه با یک شبکه رادیویی انگلیسی در پاسخ به این سوال که آیا مورینیو یا کی‌روش می‌توانند جانشین او باشند، گفت: بله درست است. این افراد مربیان موفقی هستند و کارنامه قابل قبولی دارند. ما نیاز داریم که در منچستریونایتد به روند فعلی‌مان ادامه دهیم و به فردی نیاز داریم که دارای تجربه کافی باشد.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا با دیوید گیل، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد درباره جانشین خود حرف زده است، گفت: خیر ما هیچ وقت درباره چنین موضوعاتی صحبت نمی‌کنیم. این یک بازی خطرناک است. در حال حاضر تعداد انگشت‌شماری مربی در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته‌اند. تعداد مربیان موفق بسیار کم بوده است.

 فرگوسن گفت: برخی از این مربیان نظیر دیوید مویس، با سرمایه‌ای که در اختیار دارند عملکرد بسیار خوب و شایان توجهی داشتند. من او را جزو چند مربی بسیار موفق لیگ برتر می‌دانم چون عملکرد او در اورتون واقعا معجزه‌آسا بوده است.

 وی پیش از این اعلام کرده بود که تا دو سه سال آینده قصد بازنشستگی ندارد و همچنان هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

 سرمربی شیاطین سرخ در حالی این دو مربی را گزینه‌ی مناسب برای جانشینی‌اش در باشگاه منچستریونایتد عنوان کرده که در حال حاضر مورینیو با باشگاه رئال مادرید و کارلوس کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران قرارداد دارند.

کد خبر 161259
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز