همشهری آنلاین: یک مسئول رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم تحرک کشتی‌های جنگی ایران در دریای مدیترانه را زیر نظر خواهد داشت.

این مسئول وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی به خبرگزاری فرانسه گفت: اسرائیل از نزدیک کشتی‌های جنگی ایران را که روز شنبه بعد از عبور از کانال سوئز وارد دریای مدیترانه شدند، زیر نظر خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، این مسئول رژیم صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود، افزود: ما از نزدیک حرکت دو کشتی را دنبال خواهیم کرد تا مطمئن شویم که آن‌ها به سواحل (فلسطین اشغالی) نزدیک نخواهند شد.

اسرائیل خواهان تشدید تحریم ایران شد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی در شهر توکیو خواهان تشدید تحریم‌ها علیه ایران شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «ایهود باراک» در کنفرانسی مطبوعاتی در شهر توکیو گفت: باید به اعمال تحریم‌ها علیه ایران سرعت دهیم.

وی در اظهارات خود مدعی شد: «جامعه بین المللی باید ایرانی‌ها را وادار به پرسیدن این سوال کند که آیا آماده پرداختن هزینه انزوا هستندیا باید تصمیم به پایان دادن به تلاش‌های هسته‌ای خود بگیرند؟»

باراک گفت: جهان باید تحریم‌ها را قبل از ورود ایرانی‌ها به مرحله مصونیت تشدید کند.

برپایه این گزارش، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیش از این عبارت «منطقه مصونیت» را در اشاره به مرحله‌ای بکار برده بود که در آن برنامه هسته‌ای ایران دربرابر هرگونه حمله‌ای مصون می‌شود.

براساس این گزارش، باراک به طور مستقیم درباره مقاله «لئون پانتا» وزیر دفاع آمریکا در روزنامه واشنگتن پست که در آن گفته بود احتمالی قوی وجود دارد که اسرائیل عملیاتی نظامی را در تابستان آینده علیه تاسیسات هسته‌ای ایران انجام دهد، اظهار نظر نکرد.

باراک به این گفته اکتفا کرد که به طور قطع حمایت آمریکا از اسرائیل در سایه ریاست جمهوری باراک اوباما بسیار عمیق بوده است.

او گفت: ما همچنان در مرحله تحریم‌ها هستیم که امیدواریم شدید‌تر باشد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: وقتی می‌گوییم که ما هیچ گزینه‌ای را از نظر دور نمی‌داریم، ما در این گفته جدی هستیم.

 

 

 

کد خبر 160933
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز