همشهری‌آنلاین: نماینده مردم تهران با رد این موضوع که فهرست جبهه منتقدین دولت (صدای ملت) آرای اصولگرایان را می‌شکند، تأکید کرد: شکست آرا وجود ندارد بلکه جمع آرای اصولگرایان مطرح است.

اسداله بادامچیان در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این که نباید نگاه منفی به حضور چند لیست از اصولگرایان در انتخابات داشته باشیم، گفت: نباید عرصه انتخاب را بر مردم تنگ کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم با استقبال از حضور لیست جبهه منتقدین (صدای ملت) و لیست اصلاح طلبان در این دوره از انتخابات، مردم را انتخاب کننده نهایی دانست و افزود: اکثریت مردم به همان جبهه متحد اصولگرایان رأی خواهند داد.


وی با اعتفاد بر اینکه اصلاح طلبان خیلی وقت است که جایگاه خود را از دست داده‌اند اما این موضوع را باور ندارند، اضافه کرد: ما تأکید داشتیم که اصلاح طلبان با نام دیگری در این دوره از انتخابات شرکت کنند که در نهایت در شکل فهرست مردمسالاری آمدند اما ای کاش حداقل در شکل مردمسالاری بیداری یا اسلامی می‌آمدند که تفاوتی با گذشته داشته باشند.

بادامچیان با رد این موضوع که فهرست جبهه منتقدین دولت (صدای ملت) آرای اصولگرایان را می‌شکند، تأکید کرد: شکست آرا وجود ندارد بلکه جمع آرای اصولگرایان مطرح است.

وی با طرح این سئوال که مگر حضور دو چهره اصلاح طلب در انتخابات سال 88 شکست آرا را رقم زد؟ به همشهری آنلاین گفت:  هر دو شخصیت اصلاح طلب با هم حضور داشتند و اگر هم عاقلانه رفتار کرده بودند و بعد از انتخابات در خط استکبار قرار نمی‌گرفتند، هنوز هم می‌توانستند در انتخابات شرکت کنند.

کد خبر 160898
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز