همشهری آنلاین: کاخ سفید اعلام کرد که مشاور امنیت ملی «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا امروز برای بحث و گفتگو با مسئولان رژیم صهیونیستی بویژه درخصوص ایران و سوریه به فلسطین اشغالی سفر می‌کند.

کاخ سفید اعلام کرد که مشاور امنیت ملی «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا امروز برای بحث و گفتگو با مسئولان رژیم صهیونیستی بویژه درخصوص ایران و سوریه به فلسطین اشغالی سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، دفتر ریاست جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «تام دانیلون مشاور امنیت ملی از امروز شنبه ۱۸ تا دوشنبه ۲۰ فوریه برای رایزنی با مسئولان بلندپایه اسرائیلی درباره چند پرونده از جمله ایران و سوریه و مسائل دیگر مرتبط با امنیت منطقه به تل آویو سفر می‌کند».

این بیانیه افزود: سفر دانیلون «درچارچوب رایزنی دوره‌ای در بالا‌ترین سطوح بین آمریکا و اسرائیل همگام با شراکت مستحکم و التزام دائم ما در قبال امنیت اسرائیل صورت می‌گیرد».

برپایه این گزارش، سفر دانیلون قبل از عزیمت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا در آغاز ماه مارس آینده صورت می‌گیرد و کاخ سفید اعلام نکرده است که آیا اوباما با نتانیاهو در جریان این سفر دیدار خواهد کرد یا خیر.

 

کد خبر 160816
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز