همشهرِ‌ی آنلاین: عضو جامعه روحانیت مبارز درباره تجمع مشاوران جوان ریاست جمهوری در آستانه انتخابات و شائبه انتخاباتی بودن آن گفت: مادامی که حزب و تحزب در کشور جایگاهی ندارد این وضع ادامه خواهد داشت.

سید رضا اکرمی در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان اینکه در حال حاضر مشخص نیست چه گروه‌هایی وارد انتخابات می‌شوند و از چه گروهی باید درباره انتخابات سوال کرد، افزود: درحال حاضر همه به جای اینکه پاسخگو باشند سخنگو شده‌اند و نمی‌توان درباره هیچ تخلفی از کسی سوال کرد.

وی ادامه داد: این در حالی است که رویکرد تشکل حزبی معلوم است، می‌توان از یک تشکل حزبی پرسد چرا این اجتماع را تشکیل دادید و مثلا در انتخابات چه رویکردی را دنبال می‌کنید.

عضو جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از اینکه هر کس در این انتخابات به جای خودش حرف می‌زند که نتیجه اجتماعات نامعلوم و حضور جبهه های فصلی را رقم می‌زند، گفت: اگر حزب داشتیم شرایط برای انتخاب شدن و انتخاب کردن معلوم بود و به جای 6 هزار ثبت نام کننده برای انتخابات مجلس 100 نفر برای نمایندگی مردم و حضور روی 290 صندلی رقابت می‌کردند.

اکرمی با بیان اینکه احزاب واقعیت‌ها را درباره اقتصاد، سیاست و اجتماع به مردم نشان می‌دهند و در عین حال پاسخگو باقی می‌مانند گفت: وقتی همایش از سوی حزب برگزار نشود کسی نمی‌تواند بپرسد مجوز قانونی شما برای برگزاری آن از کجا آمده است.

کد خبر 160501
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز