همشهری آنلاین: کرمی برگزاری نشست سراسری سرشاخه‌های مشاورین جوان از سوی رئیس جمهور را حرکت تبلیغاتی جریان انحرافی برای انتخابات مجلس نهم معرفی کرد.

عبدالجبار کرمی در گفتگو با خبرنگار همشهری آنلاین با اشاره به برگزاری همایش نشست سراسری سرشاخه‌های مشاورین جوان گفت: در دوران دولت نهم و دهم با ادبیاتی که بیشتر کلمه جوان در آن گنجانده شده بود، مواجه شدیم. بدون شک استفاده ابزاری از این کلمه در این دو دولت بیشتر شد.

نماینده مردم سنندج در مجلس هشتم افزود: دولت احمدی‌نژاد قشر جوان را منادی حرکت‌های علمی قامداد کرد، در حالی که هیچ لزومی ندارد تا کوچک‌ترین کار‌ها را به شکل غیر واقعی بزرگ جلوه دهیم و در ‌‌نهایت وقتی با ضعف و مشکلی مواجه شدیم، آن را بر دوش قشر جوان بگذاریم.

وی با تأکید بر این موضوع که در دولت احمدی‌نژاد بیشترین استفاده تبلیغاتی از قشر جوان انجام شد، اظهار کرد: تا چند وقت پیش صحبت چندانی از مدیران جوان نبود، چطور می‌شود که هر چه به انتخابات مجلس نزدیک‌تر می‌شویم، حرف و سخن‌های اینچنینی بیشتر می‌شود؟

این نماینده مجلس هشتم با اشاره به این نکته که برگزاری همایش‌هایی همچون همایش مشاورین جوان رئیس جمهور، قدمی در راستای حرکت‌های انتخاباتی جریان انحرافی است، گفت: با توجه به‌شناختی که از جریان انحرافی وجود دارد، بدون شک برگزاری چنین همایش‌هایی نیز از جمله ابزار تبلیغاتی این جریان به حساب می‌آیند. رفتاری که نشان می‌دهد، دولت احمدی‌نژاد تا زمان باقی مانده به انتخابات مجلس نهم، از تمام امکانات دولتی برای دستیابی به کرسی‌های مجلس استفاده می‌کند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان در پایان تأکید کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی جدا از جنبه تبلیغاتی که برای دولت به همراه دارد، هیچ نفعی برای مردم نداشته و ندارد. در واقع مردم می‌خواهند این شعار‌ها را در زندگی خود مشاهده کنند، نکته‌ای که متأسفانه تنها در حد‌‌ همان شعار باقی مانده است.

در حالیکه تنها کمتر از ۱۵ روز تا انتخابات مجلس نهم باقی مانده است. دولت احمدی‌نژاد نشست سراسری سرشاخه‌های مشاورین جوان موسوم به سازمان فراگیر مشاوران جوان ریاست جمهوری را صبح امروز (سه شنبه) در سالن ۱۰ هزار نفری وزارت کشور آغاز کرد.
کد خبر 160479
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز