همشهری‌آنلاین: کاربران می‌توانند با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف قفل، فایل‌های رایانه‌یی خود را در صندوقی امن نگه‌داری کنند.

computer

نرم‌افزار Folder Lock یک برنامه امنیتی برای فایل‌هاست که می‌تواند به سرعت بر روی فایل‌های شما پسورد گذاشته، آن را قفل و مخفی کند و فایل، فولدر، درایو، تصاویر و سندها را در چند ثانیه پنهان کند.

more  چطور کلمه عبور انتخاب کنیم؟ 

وی افزود: فایل‌هایی که توسط این نرم‌افزار محافظت می‌شوند مخفی، غیرقابل پاک کردن و غیر قابل دسترسی با امنیت بالا هستند.

با داشتن این نرم‌افزار فوق‌العاده قادر خواهید بود فایل‌های خود را مخفی و در مقابل کرم‌ها، ویروس‌ها و تروجان‌ها محافظت کنید، هم‌چنین با این نرم‌افزار قادر خواهید بود فایل‌های خود را از دست رایانه‌های تحت شبکه، کاربران متصل به شما و حتی هکرها محفوظ بدارید.

به گزارش ایسنا، یکی از قابلیت‌های مهم این نرم‌افزار محافظت فایل‌های ذخیره شده در USB Flash Drives (حافظه فلش) Memory Sticks , CD-RW, floppies و notebooks است، در این صورت فایل‌های شما در هیچ رایانه‌یی قابل اجرا نیستند.

 moreاز فلش مموری تا هارد اکسترنال

نرم‌افزار Folder Lock قادر است فایل‌ها را در ویندوز، داس و حتی Safe Modes (حالت امن) قفل کند و شامل ابزارهای جانبی حالت مخفی، زیر نظر گرفتن حرکت هکر ها، چند تکه کردن فایل‌ها، پاک کردن اعمال انجام شده (رد پای به جا مانده)، اعمال کدگذاری شده مخفی و انجام اتوماتیک قفل، خاموش کردن و قفل رایانه است.

  more آشنایی با مفاهیم و چطورهای دیجیتال

کد خبر 160221
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز