همشهری آنلاین: سازمان زیباسازی با هدف ارتقای کیفیت بصری شهر نخستین دوسالانه دیوارنگاری و گرافیک محیطی را نیمه اسفندماه جاری برگزار می‌کند.

به گزارش فارس، نخستین دوسالانه دیوارنگاری و گرافیک محیطی در ۳ بخش مسابقه و نمایشگاه آثار طراحی دیوارنگاره و گرافیک محیطی، پژوهش و همایش علمی و نمایشگاه تجهیزات، مواد و مصالح نیمه اسفند ماه برگزار می‌شود.

سیدمحمدجواد شوشتری، مدیرعامل این سازمان هدف از برپایی این دوسالانه دیوارنگاری و گرافیک محیطی را ایجاد شرایط بروز آفرینش‌های هنری، تبادل تجربیات، اطلاعات و دست‌آوردهای مهارتی، علمی و پژوهشی دانست و گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران به عنوان متولی هنرهای شهری توجه ویژاه‌ی به رنگ در فضای شهر دارد به همین‌منظور در سال گذشته با مذاکراتی که با مراکز دانشگاهی به خصوص دانشگاه صنعتی شریف داشتیم، ضمن تهیه ضوابط رنگ در فضای شهر، ساماندهی آن را نیز آغاز کرده‌ایم.

شوشتری با بیان اینکه تهیه بانک اطلاعاتی نقاشی دیواری و همچنین برگزاری نخستین دوسالانه دیوارنگاری و گرافیک محیطی در راستای ایجاد و ارتقای فضای بصری در شهر است، گفت: در این دوسالانه علاقمندان در بخش مسابقه و نمایشگاه آثار طراحی دیوارنگاره و گرافیک محیطی، ۲ گرایش تکنیک ماندگار و تکنیک نیمه‌ماندگار، در بخش پژوهش و همایش علمی موضوع‌هایی چون تحقیق، مقاله، پایان نامه و کتاب‌های تخصصی تالیف و ترجمه و همچنین در بخش نمایشگاه تجهیزات، مواد و مصالح با عرضه فناوری‌ها، فعالیت‌ها ودستاوردهای مواد و مصالح در زمینه دیوارنگاری وگرافیک محیطی که در شهر قابلیت کاربردی دارند، شرکت داده می‌شوند.

علاقمندان به شرکت در این دوسالانه تا 29 بهمن ماه فرصت دارند با ارسال آثار خود در بخش‌های یاد شده شرکت کرده و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی Zibasazi.ir مراجعه کنند.

 

کد خبر 159842

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز