همشهری آنلاین: "شیر تلخ" به نویسندگی و کارگردانی ناصر ضمیری مورد پذیرش جشنواره "پرشین فیلم فستیوال" در استرالیا قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر ضمیری سازنده فیلم‌های "آسمان بدون گذرنامه" ، جایی دنج برای ماهی‌ها"، "سوم شخص مفرد"، "انسان سپید" و "لالایی برای بیداری" دارای چندین جایزه بین‌المللی در زمینه فیلم کوتاه است و تاکنون تاکنون 10 جایزه بین‌المللی و 23 جایزه ملی بدست آورده است.

جشنواره "پرشین فیلم فستیوال" اولین رویداد سینمایی و اساساً فرهنگی در دنیا است که هدفش به نمایش گذاشتن آثار سینمایی از جوامع فارسی زبان افغانستان، ایران، تاجیکستان و دیگر مناطق دنیا و همچنین استرالیا است؛ جشنواره‌ای برای پاسداشت شباهت، تنوع و همچنین پیچیدگی‌های فرهنگی این جوامع برای مخاطب پارسی و استرالیایی.

فیلم کوتاه "شیر تلخ" داستان چندین خانواده افغانی است که قصد رفتن به نزدیکی مرز پاکستان را دارند و در این مسیر اتفاقاتی برای آنها به ویژه شخصیت اصلی فیلم رخ می‌دهد.

این جشنواره در بخش‌های فیلم فیلم بلند،کوتاه داستانی، مستند و انیمیشنی برگزار می‌شود و علاوه بر نمایش فیلم نشست‌هایی با حضور متخصصان سینمای ایران، افغانستان و تاجیکستان و همچنین جلساتی با حضور فیلمسازانی از سراسر دنیا برگزار خواهد کرد.

کد خبر 159703

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز