همشهری آنلاین: تصمیم جمعی از ناشران کشور بر ای برگزاری نمایشگاه ویژه کتاب همزمان با برگزاری همایش "ایران، یکصد سال پس از مشروطیت"، با استقبال عمومی ناشران کشور روبه‌رو شده‌است.

این نمایشگاه روزهای شنبه و یکشنبه[14 و15 مرداد] از ساعت 9 تا 19، در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار خواهد شد.

نشر آبی، اختران، اساطیر، تاریخ ایران، توس، ثالث، چشمه، سرایی، شهاب، طرح نو، قصر، کاروان، کارنامه، کتاب روشن، کویر، گام نو، مرکز، مروارید، نامک، نگاه، نگاه معاصر، و نشر نی، 22 ناشری هستند که در برگزاری این نمایشگاه مشارکت دارند.

به گفته محمدحسن طباطبایی مدیر برگزاری نمایشگاه کتاب مشروطیت، دیگر ناشران علاقه‌مند به شرکت در نمایشگاه می‌توانند با دفتر نشر آبی(هماهنگ‌کننده امور نمایشگاه) یا تلفن 88843525 تماس گرفته و برای شرکت در نمایشگاه اعلام آمادگی کنند و آخرین مهلت برای اعلام آمادگی حضور در نمایشگاه هشتم مرداد خواهد بود.

قرار است در این نمایشگاه که بازدید از آن برای عموم آزاد است، کتاب‌هایی در حوزه تاریخ و ادبیات، با تخفیف سی درصدی به خریداران ارائه شود.

در حاشیه این نمایشگاه نیز، برخی از نهادهای اسنادی و پژوهشی کشور و مجموعه‌داران خصوصی، اسناد، تصاویر، مطبوعات و رساله‌های مربوط به دوره مشروطیت را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن در ساختمان دایرة‌المعارف بزرگ اسلامی واقع در نیاوران، کاشانک، ابتدای جاده دارآباد قرار دارد.

کد خبر 1595

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز