همشهری آنلاین: کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم استقلال را از حضور در مسابقات جام باشگاه ها منع کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، AFC استقلال را به دلیل عدم رعایت قوانینی در ارایه لیست مقدماتی بازیکنانش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا از حضور در این رقابت‌ها کنار گذاشت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در این رابطه اعلام کرد:‌AFC تاریخ یازدهم فوریه (22 بهمن) را به عنوان آخرین مهلت برای ارایه لیست ابتدایی بازیکنان استقلال اعلام کرده بود.

AFC در ادامه آورده است:« طبق قوانین تمام باشگاه‌های حاضر در این رقابت‌ها باید لیستی که نباید بیشتر از 30 بازیکن در آن وجود داشته باشد را به دبیرخانه AFC تا تاریخ 11 فوریه ارسال کنند و هر باشگاهی که از این قاعده پیروی نکند، به طور خودکار از مسابقات حذف می‌شود و تمام دیدارهایش سه بر صفر اعلام می‌شود.

AFC تصمیم گرفت تا تغییری در مسابقات گروه B لیگ قهرمانان آسیا ایجاد نکند و سه تیم پاختاکور ازبکستان، الکویت کویت و الهلال عربستان طبق برنامه قبلی دیدارهای خود را برگزار کنند و دیدارهای استقلال سه بر صفر اعلام شود.

گفتنی است؛ سال گذشته دو تیم تایلندی و دو تیم اندونزیایی به همین دلیل از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده‌اند.

این در حالی است که امیر قلعه نویی در این باره می گوید: باشگاه استقلال و سپاهان تا یازدهم فوریه یعنی 22 بهمن ماه مهلت داشتند تا اسامی بازیکنان خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند. باشگاه استقلال نیز یک روز قبل از این مهلت کلیه‌ی مدارک خود را به ‌AFC ارسال کرده است.

وی اظهار کرد: 29 بازیکن را با تایید فدراسیون فوتبال، 21 بهمن ماه ( 10 فوریه) از طریق پست به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده‌ایم. استقلال هیچ کوتاهی در این موضوع نداشته است.

رییس سازمان فوتبال باشگاه استقلال تهران تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ششم اسفند ماه نیز نماینده‌ی باشگاه استقلال برای حضور در نشست هماهنگی لیگ قهرمانان آسیا به مالزی سفر خواهد کرد.

قلعه‌نویی ابراز امیدواری کرد که این موضوع بدون هیچ گونه لطمه‌ای به استقلال حل و فصل شود.

اما واکنش مقداد نجف زاده به این خبر قابل توجه است. وی در گفت و گو با خبرگزاری فارس این خبر را تکذیب کرد و آن را شایعه دانست.

کد خبر 15872

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز