همشهری‌آنلاین: سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی گفت: پنج نفر از لیست 30 نفره جبهه ایستادگی تهران برای انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی انتخاب شده‌اند.

bayadi

حسن بیادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که «جبهه ایستادگی با جبهه متحد اصولگرایان در مشترکات وحدت دارند» اظهار کرد:

برخی از چهره‌هایی که در لیست ایستادگی حضور دارند در لیست جبهه متحد اصولگرایان نیز حضور خواهند داشت و بالعکس احتمال حضور چهره‌هایی از لیست جبهه متحد در لیست جبهه ایستادگی نیز وجود دارد.

وی با تاکید بر این‌که «پنج نفر اول جبهه ایستادگی برای انتخابات مجلس نهم از روحانیون طراز اول هستند» افزود: در این میان حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی است که در لیست جبهه متحد اصولگرایان نیز حضور خواهد داشت.

سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی با اشاره به این‌که «مقام معظم رهبری بر برگزاری انتخابات رقابتی و سالم با رعایت تمام شئونات اخلاق اسلامی در جهت حفظ وحدت تاکید دارند» اظهار کرد:

قصد نداریم لیست واحد بدهیم، بنابراین جبهه ایستادگی لیستی خواهد داد که در جهت انتخابات رقابتی سالم موثر واقع شود و حضور برخی چهره‌ها به طور مشترک در لیست جبهه ایستادگی و جبهه متحد اصولگرایی به معنای یکسان بودن لیست‌ها نیست.

بیادی تصریح کرد: به حول و قوه الهی ستادهای جبهه ایستادگی با قوت در استان‌ها در حال شکل‌گیری است و بسیاری از کاندیداها درخواست حضور در لیست جبهه ایستادگی را داده‌اند که در ستاد انتخاباتی جبهه در حال بررسی است.

کد خبر 158367
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز