همشهری آنلاین: دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان گفت: بولتن‌سازی‌ها و تخریب چهره‌های شاخص اصولگرا به نفع فتنه‌گران تمام می‌شود چرا که آنها به دنبال انشعاب، اختلاف و تهمت زدن در بین نیروهای انقلاب هستند براین اساس باید اصولگرایان هوشیار باشند.

سید کمال سجادی حضرات آیات مهدوی کنی و محمد یزدی را از استوانه‌های نظام دانست و در خصوص تخریبها علیه جبهه متحد و آیت الله مهدوی کنی گفت: تخریب شخصیت ارزشمندی همچون آیت الله مهدوی کنی به نفع اصولگرایان نیست، نباید فراموش کنیم که رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تمام توان خود را صرف تقویت وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم کردند و با همت این بزرگوارن بود که  جبهه متحد اصولگرایان تشکیل شد.

سجادی گفت: افرادی همچون مهدوی کنی و یزدی نماد وحدت هستند و نباید به این نماد خدشه‌ای وارد شود، ضمن آنکه برای این دو بزرگوار فقط تعالی و رشد انقلاب اسلامی اهمیت دارد.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با بیان اینکه اصولگرایان باید با آهنگ وحدت و همدلی در انتخابات مجلس نهم شرکت کنند، اظهار داشت: اصولگرایان نباید ترکیب مجالس ششم و سوم را فراموش کنند، به همین جهت باید با محوریت جامعتین و با حفظ وحدت در انتخابات شرکت کنند و اگر به اختلافات دامن بزنیم نمی‌توانیم به وحدت برسیم.

وی خاطرنشان کرد: جبهه متحد اصولگرایان بارها از جبهه پایداری برای شرکت در جلسات شورای مرکزی 8+7 دعوت کرد و مطالبی مبنی براینکه هنوز صندلی پایداری در جبهه متحد خالی است مطرح شد اما آنها خود ترجیح دادند که در این جلسات شرکت نکنند.

سجادی با اشاره به اینکه بداخلاقی‌های انتخاباتی به ضرر اصولگرایان تمام خواهد شد، گفت: بولتن سازی‌ها و تخریب چهره‌های شاخص به نفع فتنه گران تمام می‌شود چرا که آنها به دنبال انشعاب، اختلاف و تهمت زدن در بین جریان اصولگرا هستند، براین اساس باید اصولگرایان هوشیار باشند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: دلسوزان انقلاب هیچگاه با بولتن سازی به تخریب دیگران نمی‌پردازند و فقط به فکر وحدت هستند و اگر هم بخواهند بولتنی منتشر کنند آن را با حفظ وحدت و اخلاق انتخاباتی ارائه می‌دهند نه اینکه در آن بولتن چهره‌هایی همچون آیت الله مهدوی کنی را تخریب کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین با بیان اینکه نباید روحانیت را در مقابل هم قرار داد، گفت: آنچه برای روحانیت اهمیت دارد دفاع از انقلاب اسلامی است، بنابراین شاهدیم که افرادی همچون حضرات آیات مهدوی کنی، یزدی و مصباح یزدی درخط انقلاب قرار دارند و ملاک برای این عزیران دفاع از انقلاب اسلامی است.

کد خبر 158057
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز